Idd de knipperlichten horen bij een originele 550 gewoon doorzichtig te zijn met een oranje/rood achtig knipperlampje, maar voor dit miniatuur stond een 1 op 1 replica 550 spyder met oranje knippers model. Vandaar.Mr. Dj M. schreef:Leuk gedaan met de livery! Wel zou ik de knippers van voor nog proberen wat echter te maken. Misschien gewoon doorzichtig of anders iets subtieler oranjes...
Je hebt helemaal gelijk maar ik zit nog niet lang op dit forum, zoals je waarschijnlijk wel weet en ik heb er idd over gelezen van die decals. Voorheen was ik met deze materie niet bekend en bovendien heb er nog nooit mee gewerkt dus ik kan mij er nog geen beeld van vormen. Hopelijk gaat dit nu in de toekomst veranderen, misschien heb jij enkele tips hier over voor mij? Dus deed ik dit gewoon op de oude manier met verf en een penseel, maar ja dat krijg je natuurlijk nooit zo strak.jonnoT schreef:De 550 is een Schitterende klassieke PorscheMooie transformatie, al zou je voor het opschrift achter en de kentekenplaten decals kunnen laten maken. Kun je vragen aan Special Models die heeft zijn eigen decalshop
Is voor mij ook de meest ultieme Porsche, en toen der tijd als echte eerste Porsche racer ontwikkeld. Bovendien zit er niets te veel aan zo`n ding, zelfs geen dakkie voor de mindere dagen. Het is auto rijden puur sang.rudie20vt schreef:He eugene,
dat gaat weer lekker hier en die laaste vind ik persoonlijk wel een topper in de porsche wereld.
rudie
Zal tzt nog wel een paar foto`s van 550 plaatsen in verschillende schalen, omdat dit helemaal mijn ding is die 550.tom schreef:Erg fraai, ben sowieso wel een fan van de 550...
Idd dat is een beetje te veel van het goede en bizar. Spaar liever Porsche`s waarvan het lijnenspel nog klopt.tom schreef:Erg gaaf, zo'n serie 550s! Ik heb jaren geleden op de NAMAC-beurs bij een verkoper een stapel crash-diorama's van James Dean's Spyder gezien. Beetje smakeloos, maar snel uitverkocht en nooit meer tegengekomen...
Gaaf he? Voor mij ieder voorjaar weer een echt evenement om weken naar uit te zien, heb reeds weer gesnipperd voor dit jaar.tom schreef: