Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
thebulldog schreef:Zijn er nog andere als deze in omloop bij de Action? ik heb de volgende uit de serie gevonden
Volkswagen Kombi
Morris Cowley
Citroen C4 500KG. "Livraisons"
Citroen C4 1000KGS
Citroen 2CV Pick-up
Citroen Type H "Grece"
Citroen U23 Bache Usine
Citroen Type H Pompiers Usine
Citroen Acadiane
Citroen 2CV Fourgonnette
Renault Galion
Renault Fourgonnette 300KGS.
Renault Estafette
Simca 5 Fourgonnette
Fiat 238
Peugeot J7 "Pneu X"
Peugeot 202
Peugeot J7 "Jeu De Plage"
Saviem SG2 "Service Competition"
Ik weet dat de London Taxi en Citroen Mehari Jeu de Plage er nog moeten zijn maar nog niet gevonden in en rond rotterdam.
Ik hoor graag welke er nog meer te koop zijn bij Action.
Mvg,
De London Taxi heb ik eventueel voor je, moet je hem alleen wel komen ophalen tenzij je verzendkosten niet erg vind.
Kom zelf uit Dordrecht.
Heey
Ik ga deze week (lees morgen) weer kijken en er is iemand die hem zo goed als zeker ook voor me heb maar anders PM ik je zeker nog een x, alvast bedankt.
Om in het thema te blijven... het filmpje Logorama. Met daarin een hoofdrol voor Bibendum (de echte naam van het Michelinmannetje).
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ja, voor ZO weinig geld ga ik ook overstag, ondanks dat de schaal zo klein is.....
Heb er zelf 4 gekocht: de Peugeot 202, de Simca 5 Fourgonnette, De Citroen Mehari "Jeu de Plage" en de Citroen U23 Baché Usine (vrachtauto).
Leuke modelletjes, ze passen toch wel er bij in de Franse afdeling van mijn kast.....
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Een mooi model van de Peugeot 202.
Dit model kom je niet vaak tegen
En dan voor de mooie prijs van 5,50 aanbieden. Zal zo eens 2,69E bieden.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
tom schreef:Inclusief iemand die zich eraan ergert. Ik vraag me af of WvD uit Dordrecht een forummertje met dollartekens in de ogen is...
Ik kan die mensen en ik denk niet dat ze nu extra zullen inkopen.
Zal ook niet slim zijn natuurlijk omdat ten eerste indereen al zo,n beetje voorzien is inmiddels en ten tweede zal je ze niet snel meer verkopen voor een hogere prijs.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Het komt wel eens vaker voor dat er door de Action een grandioos groot aanbod verschijnt op Marktplaats.
Zo'n 3 jaar geleden hadden ze een blauwe Siku Fendt trekker te koop voor €5,-. Deze had een waarde van meer dan €15,-. Een week later kon je ze te kust en te keur kopen op Marktplaats voor een eurootje of 10. Daarna was het aanbod zo groot dat ze voor diezelfde €5,- weer van de hand werden gedaan. Ik denk dat de Michelin autootjes over een paar maand ook voor 3 euro worden aangeboden
Je moet ze ervoor verpakken en naar het postkantoor fietsen... en dan het risico lopen dat je zending niet aankomt of onderweg beschadigt. Ik zou er de moeite niet voor nemen.