hierbij de foto's:

wat vinden jullie ervan?
bob
TJa, goed punt. Ik kijk nog wel even.SFRC schreef:Probeer eens om de velgen verder naar buiten te brengen. Dat staat nog stoerder.
En hoezo dat??modeleur schreef:sorry bob maar ik kan hem niet mooi vinden...
Ja klopt. En bedankttogicollector schreef:Ach smaken verschillen en dus is het helemaal niet zo relevant of iemand anders hem mooi vindt of niet. Je hebt het netjes gedaan vind ik.![]()
Koen
Inderdaad, de wielen niet helemaal mooi, 1 deur sluit niet goed aan, maar die kreeg ik er ook niet goed meer in...modeleur schreef:dat je hem zelf mooi vind is uiteraard waar je het voor doet bob![]()
en voor jou doen is ie zeker netjes gelukt hoor.. ik ben ook ooit zo begonnen![]()
alleen ik ben een perfectionist.. ik vind bijv. zoals je zelf al zegt de wielen niet mooi, de deuren sluiten niet mooi aan.
de achterlichten zijn niet mooi. je hebt wel de kentekens gecleand maar niet de strippen die op de bumpers en zijkant zitten
ik vind het motorblok niet mooi en nog niet af... en de kleur is zowat het zelfde als hoe je hem kocht.
nogmaals niet als kritiek bob. is alleen mijn mening
De kleur is niet verschillend hoorgoededag schreef:De kentekens moeten toch ergens blijven![]()
Ik vindt hem ook niet mooi. Ik ben ook zo'n enorme perfectionist dat ik geen modellen meer ga ombouwen. Dat is dan gewoon geen doen meer. (modelauto 5X spuiten:P)
De kleur is helemaal niet hetzelfde, of je moet kleurenblind zijn![]()
Hij had eerst een rode, maar hij is inderdaad ook in het blauw geleverd. En daar lijkt deze kleur heel erg op.
Ja klopt, wasmodeleur schreef:Sorry was even in de war met die van mij.. die was blauw![]()
Maar blijf zo door gaan bob, dan kom je er wel. want om eerlijk te zijn, toen ik 15a16 was en hiermee begon deed ik het nog niet zoals jij het nu al doet![]()
En kritiek, of het nou positieve of negatieve is, is alleen maar om van te leren
ok. Ik snapte al helemaal niets van wat jij had getyptbobbob schreef:Ow, en ik dacht dat modeleur het over de kleur van het motorblok had, maar het ging om de buitenkant...![]()
En ik dacht dus dat goededag het had dat de kleur die erop zit verschilt met een ander punt van de auto
Hahagoededag schreef:ok. Ik snapte al helemaal niets van wat jij had getyptbobbob schreef:Ow, en ik dacht dat modeleur het over de kleur van het motorblok had, maar het ging om de buitenkant...![]()
En ik dacht dus dat goededag het had dat de kleur die erop zit verschilt met een ander punt van de auto