Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ben benieuwd wat jullie van de kleurstelling vinden
Nou.. om precies te zijn vind ik hem very very Rock 'n Roll
Stoere bak, zeker in deze 'licht uitdagende' kleurstelling.
Over de Mini wil ik nog even kwijt dat de originele New Mini, ondanks dat de optische verschillen op het eerste gezicht niet groot lijken, een stuk mooier vind dan de Newest Mini!
Te vaak worden sterke ontwerpen door gefrummel aan details om zeep geholpen
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Over de Mini wil ik nog even kwijt dat de originele New Mini, ondanks dat de optische verschillen op het eerste gezicht niet groot lijken, een stuk mooier vind dan de Newest Mini!
Ik vind persoonlijk de allereerste new mini (R53) ook veel mooier dan de nieuwe new mini (r56) ze hebben de auto verandert om een groter divers publiek aan te spreken. Tevens is bij de nieuwe een ander blok gebruikt waardoor je het vertrouwde compressor geluid niet meer hoort, en dat is heel erg jammer...
Komt door die boze kijkers dat het een 997 lijkt Bas weer een prima aanwinst. Denk dat het weer sparen wordt, want Autoart heeft er weer een paar op stapel staan