Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
buttonfreak schreef:Ach dat ken ik. Maar sja ik zie dat als dat hoort bij mij. Maar ik begrijp het wel, je wil niet stoppen, maar minderen, en dat is voor beide kanten goed. Jij hebt nog je modellen en je vrouw en zij hebt er een beter gevoel bij
We gaan verder waar we gebleven waren met wederom een Le Mans auto uit 2006, en wel de Ferrari 550 Maranello gereden door Peter Kox (Robert Pergl en Alexei Vasiliev).
Helaas geen finisch door een crash in de 196ste ronde van Vasiliev. Het is een 1:43 model van Red Line, en gelimiteerd op 750 exemplaren. (nr.521):
mooie wagen Matt,
Maar dat kan je aan Red Line wel over laten.
De mijne is nog onderweg en dan is het wachten op de Dome en de 2 Spijkers en dan hebben we Le Mans weer compleet.