Chris001's collectie: update 13 feb, p30 RR Phantom Drophead Coupe Cabrio schaal 1:12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
niels_ut

Re: Chris001's collectie:nieuwe 1:12 bestellingen verwacht

Bericht door niels_ut »

DIE 1:12's :!: ECHT SUPER MOOI :worshippy: :drool:

Die details vind ik zo vet!! :dance:

Hoe krijgen ze het gemaakt :doh: !!!

Niels_ut
coolpappa04
Schaal: 1:18

Re: Chris001's collectie:nieuwe 1:12 bestellingen verwacht

Bericht door coolpappa04 »

héél mooi hoor :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
chris001

Re: Chris001's collectie:1:12 Chevy Bel Air gearriveerd!!

Bericht door chris001 »

EINDELIJK!!!! Mijn bij een veiling gewonnen Chevrolet Bel Air is vandaag gearriveerd. Helaas heeft ie de reis niet onbeschadigd doorstaan: antenne verbogen, andere antenne eraf gebroken, en zo nog een paar vervelende dingen :evil: :x Hij was op zich wel goed verpakt, maar het had beter gekund. Anyway, eerst maar even wat schade herstellen en dan foto's maken, want hij is natuurlijk wel vre-se-lijk mooi :dance: :dance: :dance:

Alles beweegt en kan open (en dus stuk), van handschoenenkastje tot tankdop die in de achterbumber verwerkt is. Alle ramen kunnen omhoog en omlaag gedraaid worden, de kap werkt enz enz enz... :drool:

Misschien vanavond nog wat foto's, anders morgen.

Ook de Ford Fairlane is aangeboden door de koerier, maar ik was niet thuis, dus die wordt maandag op mijn werk bezorgd. Dat is geen 1:12, maar 1:18 maar ook errug mooi.
Diciotto
Schaal: 1:43

Re: Chris001's collectie:1:12 Chevy Bel Air gearriveerd!!

Bericht door Diciotto »

Hopelijk krijg je 't snel gefixt !
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
chris001

Re: Chris001's collectie: foto's 1:12 Chevy Bel Air 27/03

Bericht door chris001 »

Zoals beloofd de eerste foto's van mijn nieuwe aanwinst: een Danbury Mint Chevrolet Bel Air. Hij is super, het is net een echte auto. De kap is van echt leer, de stoelen ook, en de auto is voor en achter voorzien van rubberen matten. De peilstok van de olie kan je eruit trekken, het oliefilter kun je vervangen, de richtingaanwijzers werken en knipperen, er zit een echt contactsleuteltje in, de knopjes om de portieren mee te vergrendelen werken, enzovoort. :dance: :drool:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik kom straks met nog meer foto's. Ben benieuwd naar de reacties. :roll:
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Ziet er al goed uit :thump_up: laat de rest van de foto's ook maar komen :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

weer zo'n verschikkelijk mooi model!! Blijft hier maar komen je :drool: :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
niels_ut

Bericht door niels_ut »

Ja :doh: Echt gewoon supper weer :!: :dance: :dance: :dance:

ik heb er nog geen :oops: .

Komt nog goed.. :D

Niels_ut
chris001

Bericht door chris001 »

Nog een paar foto's zoals beloofd. Het model is erg zwaar: hij weegt zo'n 5 kilo. Gelukkig is hij ook erg robuust en afgezien van het afgebroken spiegeltje functioneert alles goed en solide. Het spiegeltje is van metaal en zal ik moeten solderen. De ruitenwissers kunnen niet alleen bewegen, maar zijn bevestigd met veertjes en je kunt ze dus ook van de ruit wegklappen (bijv als je de ruit schoonmaakt oid). Echt super gedetailleerd en mooi gedaan. De dashboardverlichting is zo mogelijk nog mooier dan de Cadillac die ik eerder heb gekocht. Bij de Chevy is de verlichting echt in de klokjes gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding
Hij heeft zelfs verlichting bij de nummerplaat. En de richtingaanwijzers doen het ook echt, net als het groot licht en de remlichten:

Afbeelding

Afbeelding
De raampjes kun je omlaag draaien... :P

Afbeelding

Afbeelding
Zelfs het knopje van de vergrendeling werkt (hoewel de deur niet echt op slot kan natuurlijk).

Afbeelding
De kofferbak is met rubber bekleed. Het reservewiel kun je echt monteren. Onder de mat zitten de batterijen. Heel mooi weggewerkt.

De achterwielen kun je grotendeels verbergen door de schotten. Ben er zelf niet zo kapot van, maar toch leuk :wink:

[img][http://img177.imageshack.us/img177/175/ ... o7.jpg/img]

Zo, dat was het even voor nu. Ik verwacht nog een paar hele mooie auto's waaronder een 1:12 Corvette van Franklin Mint. Die zou best eens morgen bezorgd kunnen worden. Dat zou mijn weekend er niet slechter op maken :P :dance:
rpi

Bericht door rpi »

Schitterende details. Jammer dat ze alleen amerikanen maken bij Danbury, want daar heb ik niet zo veel mee.

Maar de afwerking is weer mooi.

Maar nu ga ik eerst mijn vandaag ontvangen 1:12 Tamiya Ferrari Enzo uitpakken.... :dance:
chris001

Bericht door chris001 »

rpi schreef:Schitterende details. Jammer dat ze alleen amerikanen maken bij Danbury, want daar heb ik niet zo veel mee.

Maar de afwerking is weer mooi.

Maar nu ga ik eerst mijn vandaag ontvangen 1:12 Tamiya Ferrari Enzo uitpakken.... :dance:
Tja, ik heb op zich ook niet zo heel veel met die oude Amerikanen. Maar omdat alles zo gaaf gemaakt is en echt werkt ben ik eraan verslaafd geraakt. En blijf ik ze dus kopen (zo heel vaak komt DM niet met een nieuw model dus dat kan ik makkelijk zeggen :angel: ) Ben benieuwd naar jouw Ferrari. Kom maar op met die foto's. :drool:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Zeer mooi model, heb zelf de Mustang 1:12 van Danbury, dus je hebt idd een zeer mooie aanwinst te pakken, super! :thump_up: :worshippy:
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Waanzinnig, ik heb er even geen ander woord voor...
chris001

Bericht door chris001 »

FordMustangGT schreef:Zeer mooi model, heb zelf de Mustang 1:12 van Danbury, dus je hebt idd een zeer mooie aanwinst te pakken, super! :thump_up: :worshippy:
Heb je daar ook foto's van? Zo ja: plaatsen! :wink: Die Mustang is vreselijk mooi, als ik die ooit nog te pakken kan krijgen.... :angel: :drool:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Supermooi en gedetailleerd model Chris, deze Chevy van Danbury Mint , denk wel dat zo'n 1/12 model een serieuze aanslag op de portemonnee vergt , heb onlangs zo'n Mustang van DM zien staan en ging toch al gauw naar de 500€ , maar desalniettemin de moeite waard met die werkende gadgets
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Plaats reactie