Matt DD-ers: in memoriam
Re: Matt DD-ers Spreekt zelf WEER even. (06-01-2010) pag 9.
Ik ben er stil van....... bijt je vast in die 1e procent !
Beste Matt,
1st al mijn oprechte excuses voor een late reactie.(Heb nu pas het hele topic gelezen)
Ik ben er zelf even niet goed van wat er allemaal gebeurt en kvind dit ook V R E S E L I J K !
Ik wens jou en je familie nog heel veel sterkte toe,en ga voor die 1% !! Laat je niet kennen!
Veel sterkte.
Benzfreak
1st al mijn oprechte excuses voor een late reactie.(Heb nu pas het hele topic gelezen)
Ik ben er zelf even niet goed van wat er allemaal gebeurt en kvind dit ook V R E S E L I J K !
Ik wens jou en je familie nog heel veel sterkte toe,en ga voor die 1% !! Laat je niet kennen!
Veel sterkte.
Benzfreak

Wij wensen jou en je familie alle sterkte toe

Dat is slecht nieuws
Laat je niet doen an ga voor die 1%, ik wens jou en je familie veel sterkte en beterschap toe.

Laat je niet doen an ga voor die 1%, ik wens jou en je familie veel sterkte en beterschap toe.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Met zo'n uitslag zijn er maar weinig woorden te vinden om je een hart onder de riem te steken. Het houdt me erg bezig Matt en ik wens je alle kracht toe die je kan gebruiken om hiermee om te gaan! Voor jou je zoon en je vrouw!
Peter
Peter
- droomautoos
- Contacteer:
Ben er idd heel stil van!
Matt heel veel sterke en heel veel bewondering voor de kracht die je hebt.
Matt heel veel sterke en heel veel bewondering voor de kracht die je hebt.
Open bodies schoppen kont
Dit is echt verschrikkelijk nieuws zeg, wat een ellende voor jou en je gezin.
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je inderdaad tot die ene procent zult horen. Ook hoop ik dat je weinig neveneffecten zult ondervinden.
Ongelooflijk dat je nog tijd weet vrij te maken (of zin hebt) om hier je collectie topic bij te werken. Ging in ieder geval hard de afgelopen dagen.
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je inderdaad tot die ene procent zult horen. Ook hoop ik dat je weinig neveneffecten zult ondervinden.
Ongelooflijk dat je nog tijd weet vrij te maken (of zin hebt) om hier je collectie topic bij te werken. Ging in ieder geval hard de afgelopen dagen.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Hier heb ik zeker nog steeds zin in, sterker nog, vanmiddag komt er weer een update.rpi schreef:Ongelooflijk dat je nog tijd weet vrij te maken (of zin hebt) om hier je collectie topic bij te werken. Ging in ieder geval hard de afgelopen dagen.

Verder begint de ombouw van de Alfa van Douwe Heida ook al flink te vorderen.....dus die zal ook snel verschijnen en zijn er tevens weer wat nieuwe modellen onderweg.

Verder harstikke bedankt voor de vele hartverwarmende reacties.
Ik mag de 1% ook absoluut NIET meer gebruiken van mijn vrouw en we hebben daarom maar een nieuwe berekening gemaakt...
Het is in het vervolg 50%,....het wordt Ja of NEE
Heb het volgens mij al eerder vermeld dat het een pittige tante is.

En a.s. zaterdag ga ik weer eens het huis uit zonder naar een ziekenhuis te gaan.
Er staat een huisbezoek geplant bij een medeverzamelaar van DD-ers hier vlak in de buurt waar ik ook regelmatig contact me heb. Hij is ook aangemeld hier op het forum, maar eigenlijk niet echt actief jammer genoeg, want hij heeft me toch een "voorraad" DD-ers thuis staan. Zal tevens eens kijken of ik hem niet om kan praten om zijn verzameling hier eens te tonen.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Jolly Club
Woehahaa... Matt gaat zendelingenwerk doen. 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Yep,...compleet op blote voeten en sandalen.Jolly Club schreef:Woehahaa... Matt gaat zendelingenwerk doen.

Carpe Diem
Damn, Matt. Heel veel sterkte... met je instelling zit het in ieder geval helemaal goed.
- fish88
- Schaal: 1:43
Van dit bericht kreeg ik wel even een brok in mijn keel...
Het is wel geweldig om te zien dat je niet iemand bent die zomaar opgeeft, die spirit gaat je vast en zeker helpen. Sterkte de komende tijd, voornamelijk aan je familie.
Het is wel geweldig om te zien dat je niet iemand bent die zomaar opgeeft, die spirit gaat je vast en zeker helpen. Sterkte de komende tijd, voornamelijk aan je familie.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Shitzooi! Dat ziet er inderdaad niet al te best uit, maar inderdaad blijven knokken voor die 1%. Ik weet uit mijn eigen omgeving dat de dokters er ook wel eens vele jaren naast kunnen zitten. Een buurman van me heeft een andere ziekte onder de leden en een jaar of tien geleden was het zo goed als zeker dat ie het niet ging halen. Hij loopt nog steeds rond... Niet genezen, maar wel redelijk fit en gelukkig.
Als je er in gelooft kan het je lukken, als je het niet meer gelooft zal het zeker niet lukken!
Nogmaals weer heel veel meer sterkte!!!

Als je er in gelooft kan het je lukken, als je het niet meer gelooft zal het zeker niet lukken!
Nogmaals weer heel veel meer sterkte!!!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Lexusfreak
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
hopen en bidden voor dat ene procent