Update 31 Mei ...
Veel leden hebben 'm al ... nu dan eindelijk ook een mooie voor m'n verjaardag (vorige week) gehad ...
BMW 2002 Turbo 1975 (Kyosho) in wit 1:18 ...
Recent op de markt, dit is echt een super model!
BMW M5 1985 (Autoart - dealer uitgave) in zilver 1:43 ...
Aparte auto ... aparte kleur ...
BMW 120i 2004 (Autoart - dealer uitgave) in bruin / zilver 1:43 ...
Speciaal voor fish88 ... een Montoya Michelin edition ...
BMW.Williams FW 26 (Minichamps) J.P. Montoya 1:43 ...
Na lang wachten toch nog FW 27 in Michelin Edition!
BMW.Williams FW 27 (Minichamps) M. Webber 1:43 ...
Van de Heidfeld versie zijn er maar 96! Duur model dus ... wie dat verzonnen heeft
BMW.Williams FW 27 (Minichamps) N. Heidfeld 1:43 ...
Nog een Michelin uitgave? Ja ... maar wel een model met verhaal ... het model zit namelijk in een Duits Michelin doosje, maar is zonder de Michelin man. Tevens komt het model niet uit Japan maar uit Hong Kong en is geïmporteerd door Universal Hobbies in Frankrijk.
Eenmaal uitgepakt valt het gedeelte waar het model op staat op vanwege het feit dat het wel erg op dat van een officieel BMW model lijkt ... alleen heeft BMW nooit zelf de FW 27 op de markt gebracht ... of wel? Na het verwijderen van het (achterste) Michelin gedeelte kwam een originele BMW verpakking tevoorschijn ... inclusief BMW onderdeel nummer ... dus dit zijn gewoon modellen die bedoelt waren voor de BMW dealers maar vanwege de breuk tussen BMW en Williams waarschijnlijk nooit zo op de markt zijn gekomen ... ofzoiets
Ik heb in ieder geval nu 2 exemplaren ... één in Michelin uitvoering en dus ook één zonder de Michelin reclame, als origineel BMW model ... op de foto het Michelin model. Overgens kocht ik het eerste exemplaar toen ze nét uit waren ... dus voor dat dit bekend was en ze nog goedkoop waren
Ik ken het merk vrijwel niet maar wellicht dat iemand meer kan vertellen?
BMW M1 Pro Car 1979 (Trumpeter) M. Andretti 1:87 ...
Ze hebben in ieder geval leuke BMW modellen geproduceert ...
BMW M1 Pro Car 1979 (Trumpeter) J. Winther 1:87 ...
Het is te vergelijken met Herpa, zelfs de vitrines komen aardig overeen ...
BMW M1 Pro Car 1979 (Trumpeter) C. Regazzoni 1:87 ...