Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Geinig en voor weinig. Ik hem hem direct ook besteld
Dank voor de tip!

Dank voor de tip!

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Zeer fraaie Lamborghini....Peter Parker schreef:Lamborgini Scream van Peter Kox High Speed model via Curb Stone verkregen!![]()
i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT0814.jpg

ziet er goed uit Peter,Curbstone Models heeft mooie spullen

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ja bedankt Michel en John. Goeie ruil weer met je gedaan Michel! Hier de laatste update voor mijn vakantie. Gaat jullie goed!!! Gijs gaat op reis naar Karpatos Griekenland!

Met Capri gek (wie anders???) deze pracht Capri's geruild van Dinky Toys. 1 helemaal compleet, de paarse versie en de blauwe compleet gemaakt, binnen deuren raamstijlen zijn nog kapot.

Is ie niet prachtig, Dinky Toys in zijn top tijd. Neerklapbare voorstoelen, metalen bodem, facet koplampjes.
Dinky Toys uit de laatste periode, opgeknapt. voor en na...

Deze prachtige ambulance met 2 broeders voorin met witte petten op.

Deze enorme Mercedes, niet compleet, mist de achterklep en een huif, ze zijn beide van Dinky Toys.

Ik heb ook nog een Plymouth Fury cabrio, maar daar mist de voorruit, die wil ik na mijn vakantie eerst bij bestellen met nog wat andere onderdelen.
Tenslotte 2 minte Siku's overgenomen van Capri gek.
De Ferrari F40 is een zeldzaam Sikuclub nederland model van 2001. De grijze is een Peugeot 505, ik reed in de goedkopere versie 305.

Met Capri gek (wie anders???) deze pracht Capri's geruild van Dinky Toys. 1 helemaal compleet, de paarse versie en de blauwe compleet gemaakt, binnen deuren raamstijlen zijn nog kapot.

Is ie niet prachtig, Dinky Toys in zijn top tijd. Neerklapbare voorstoelen, metalen bodem, facet koplampjes.
Dinky Toys uit de laatste periode, opgeknapt. voor en na...

Deze prachtige ambulance met 2 broeders voorin met witte petten op.

Deze enorme Mercedes, niet compleet, mist de achterklep en een huif, ze zijn beide van Dinky Toys.

Ik heb ook nog een Plymouth Fury cabrio, maar daar mist de voorruit, die wil ik na mijn vakantie eerst bij bestellen met nog wat andere onderdelen.
Tenslotte 2 minte Siku's overgenomen van Capri gek.
De Ferrari F40 is een zeldzaam Sikuclub nederland model van 2001. De grijze is een Peugeot 505, ik reed in de goedkopere versie 305.

- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dankzij Tom zijn de Dinky's nu meer waard Michel, heb vroeger ook wel eens een cabrio gemaakt van een Amerikaanse Dinky. Spijt dat ik nu heb!!! Maar eh... tipje van de sluier over die verrassingcaprigek schreef:[..]
![]()
tom schaam je
![]()
![]()
groet caprigek
peter als je van vakantie terug komt heb ik weer iets voor je
wat het is zeg ik niet![]()
![]()