Vorige week heb ik mijn modellen afgestofd en weer eens wat anders neergezet.
En toen heb ik ook even foto's gemaakt van alle 'categoriën' die ik heb in mijn verzameling (en hoe ik het ook in de vitrines heb staan).
Dit kwam een beetje doordat ik op mijn site de categoriën 'Personenwagens' en 'Sportwagens' had staan. Maar eigenlijk kwam ik tussen de 'Personenwagens' ook 'Sportwagens' tegen

.
Dus heb ik er 'Sportwagens' en 'Supersportwagens' van gemaakt.

Allereerst de kale raceversies, de Plain Bodies. In totaal 18 stuks, waarvan 5 ombouw- en 3 overgespoten modellen.
Niet op foto: Ik ben/ga nog 3 modellen ombouwen naar raceversies (Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT, Ford GT1 en in de toekomst de Mercedes-Benz SLS AMG GT3).

Rally wagens. In totaal 11 stuks, waarvan 1 ombouwmodel.
Niet op foto: Ik ben nog 1 model aan het ombouwen naar een andere rallyversie (Ford Focus RS WRC Ken Block).

Dan de Sportwagens. In totaal 12 stuks, waarvan 1 ombouwmodel en 3 overgespoten modellen.

En de Supersportwagens. In totaal 17 stuks, waarvan 1 ombouwmodel en 4 overgespoten modellen.

Special Editions. In totaal 4 stuks, waarvan 4 ombouwmodellen.

Film auto's. In totaal 9 stuks ('Eleanor' wel meegerekend, kleine Herbie niet), waarvan 2 ombouwmodellen.

Amerikanen. In totaal 7 stuks ('echte' Eleanor niet meegerekend), waarvan 1 ombouwmodel.
Niet op foto: Ik ben nog 1 model aan het ombouwen (Dodge RAM SRT-10).

En de oldtimers. In totaal 4 stuks, waarvan 2 overgespoten modellen.
Nou dat was het, sorry voor de mindere foto's, maar daarvoor kun je op de site terecht he