Veel plezier op dit forum!
Haha, dat zag mijn vader ook wel aankomen. De vorige maand waren een beetje gedwongen aankopen omdat ik één of twee modellen een beetje zielig vind staan. Dus kopen we er maar meteen veel.Markopolo schreef:Damn, dit allemaal in een maand tijd, dan wil ik niet weten waar we naar een jaar tegenaan kijken.
Maar het ziet er i.i.g zeer netjes uit
Dat lukt wel.Bracer schreef:Mooie modellenDe Sagaris en Wiesmann wil ik ook nog wel
![]()
Veel plezier op dit forum!
Je wilt niet weten hoevaak ik dat op fora van mensen gehoord heb.tom schreef:Indrukwekkende start... en vraag je vader maar eens waaraan hij de voorkeur geeft: blowen en bier drinken, of modelauto's kopen.
Supercharged schreef:Hij heeft er op zich geen problemen mee, maar hij vindt het alleen beetje zonde van mijn geld.
volledig mee eens,ook op dit forum kan je zelfs modelletjes aankopen van forumvrienden die je ergen anders véél meer zou betalen ,gewoon elke dag komen kijkenMarkopolo schreef:[..]
Gewoon af en toe ebay in de gaten houden van de wagens die je al hebt, en als de uiteindelijke prijs hoger ligt dan jouw aankoopbedrag laat je dat gewoon even zien in de zin van, kijk ze worden alleen maar meer waard
Zeg maar ieder uur.coolpappa04 schreef:[..]
gewoon elke dag komen kijken![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf ook voorgesteld om dit jaar niets meer te kopen qua modellen. Ik denk ook dat ik 'Eleanor' laat gaan eind november. Of ik moet een gigantische geldimpuls krijgen tegen die tijd. Wat ik eerlijk gezegd niet verwacht.Ricardo schreef:met dit tempo kom je straks geld en ruimte tekort. Moet zeggen dat het wel een schiterend model is