Old Skool garage 1/18 : SNAP ON Tools update

Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Old Skool garage 1/18

Bericht door subarufreak »

heeel mooi, blijf het volgen

krijg meer en meer zin om zelf aan die van mij te beginnen :worshippy:
Afbeelding
VDH
Berichten: 38
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:36
Locatie: West-Vlaanderen

Ludolf bevolken Wings West tuinggarage

Bericht door VDH »

Wel, heb je ooit... Vond nog eens de tijd om het diorama-bouwen weer eens op te rakelen...
Was een tijdje geleden, maar het begon weer te jeuken. Vond wat Balsa-hout, en heb mijn garage dan maar ingericht met een werkbankje, een pallet en een archiefkast. Allemaal nog in onbeschilderde toestand, maar de reden van de veel te vroege foto-update is de komst van de Ludolfs. Keileuke 1/18 miniatuurtjes van Schuco... Zo leuk dat ik je ze niet wou onthouden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Old Skool garage 1/18

Bericht door tom »

:mrgreen: De Ludolfs bij een straatrace-bak... Wordt een leuke diorama, maar wel even de prijsjes van de balken afpeuteren.
VDH
Berichten: 38
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:36
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Old Skool garage 1/18

Bericht door VDH »

Jah, inderdaad, maar ganse diorama gaat binnenkort toch onder de sloophamer. Ga eens opnieuw beginnen. Balkjes moeten onder hoek gezaagd worden, muren kunnen beter, poortje maken, venster kunnen mooier, enz... Nu alleen nog de tijd vinden
VDH
Berichten: 38
Lid geworden op: di 30 okt 2007 20:36
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Old Skool garage 1/18

Bericht door VDH »

Ben ook nog eens wakker geschoten... Heb me er voorlopig makkelijk, snel en iets duurder vanaf gemaakt met een karrevracht Snap On tools in schaal 1/18. Manmanman, wat is dat heerlijk materiaal voor je diorama. Heb het er snel eens in geplaatst voor ik de garage, zoals gezegd, helemaal opnieuw ga bouwen. Maar met deze leuke tools begint het pas echt goed te jeuken. Wordt vervolgd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Old Skool garage 1/18 : SNAP ON Tools update

Bericht door tom »

Dit is wel de eerste keer dat de Ludolfs in zo'n schone omgeving met zulk mooi gereedschap aan zo'n mooie auto mogen werken. :D
Plaats reactie