Exoto Aston MArtin Vanquish.

coolpappa04
Schaal: 1:18

Re: Exoto Aston MArtin Vanquish.

Bericht door coolpappa04 »

Yep, zeker weten. Die metalen geventileerde remschijven :shock: :drool:

van de schijven weet ik het niet zeker ,maar de velgen zijn ook echt van metaal :thump_up: :worshippy:
Afbeelding
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Maar nu de vraag....... wanneer komt deze schoonheid uit?

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Montezemolo schreef:Maar nu de vraag....... wanneer komt deze schoonheid uit?

Montezemolo :thump_up:

hopelijk duurt dat nog lang, want dan kan ik alvast gaan sparen. :D
Bamies

Bericht door Bamies »

Tom_Aston-Martin schreef:De Vnquish staat opzich best hoog op z'n wielen, int echt, hoe die hier staat klopt met de werkelijkheid!
Lijkt me sterk. Persoonlijk vind ik dit model net zo mislukt als de CMC Mclaren SLR.
Tenminste, als de foto's niet bedriegen. Op foto 3 staan de achterwielen te ver naar buiten. Op de laatste 2 foto's ziet het model er ook behoorlijk ''lomp'' uit. Voornamelijk door de raar staande achterwielen.

Details binnezijde, motorruimte etc, allemaal prachtig, maar ik ben totaal niet te spreken over de buitenzijde. Valt erg tegen.
Laatst gewijzigd door Bamies op do 07 feb 2008 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Nu zie ik in mijn werkomgeving bijna dagelijks Aston Martins rondrijden en ik kan alleen maar concluderen dat Exoto ze erg waarheidsgetrouw heeft afgeleverd wat betreft het exterieur :thump_up:
rpi

Bericht door rpi »

Ik zat ook al te zoeken, maar volgens mij ziet het er zeer natuurgetrouw uit.

Vrees dat ik er geld voor moet reserveren.

En nu maar wachten en wachten en wachten tot ie ook echt te koop is. En dan die nieuwe CMC's...

Ik ga een dure tijd tegemoet... :eh:
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

Bamies schreef:
Tom_Aston-Martin schreef:De Vnquish staat opzich best hoog op z'n wielen, int echt, hoe die hier staat klopt met de werkelijkheid!
Lijkt me sterk. Persoonlijk vind ik dit model net zo mislukt als de CMC Mclaren SLR.
Tenminste, als de foto's niet bedriegen. Op foto 3 staan de achterwielen te ver naar buiten. Op de laatste 2 foto's ziet het model er ook behoorlijk ''lomp'' uit. Voornamelijk door de raar staande achterwielen.

Details binnezijde, motorruimte etc, allemaal prachtig, maar ik ben totaal niet te spreken over de buitenzijde. Valt erg tegen.
als je het model in het echt ziet ben ik er zeker van dat je een totaal ander gedacht zal hebben :wink: :dance:
Afbeelding
Nemo

Bericht door Nemo »

Is het mogelijk dat van het 1:18 straatmodellen topic van CMC een combinatie gemaakt wordt met Exoto, net als in het autosportmodellen gedeelte? Exoto komt namelijk met de Grande Marques lijn, waarin straatmodellen uitgebracht zullen worden.

Een voorbeeldje:

Afbeelding

De Vanquish van Aston Martin in 1:18 door Exoto, en daarboven een 1956 Continental Mark II Convertible, ook door Exoto. Wellicht dus interessant voor de toekomst!!!

MZZLS, NEMO :cool:
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...
Powersprint

Bericht door Powersprint »

de exoto prijs van de vanquish is een kleine $300,- Dit komt neer op een kleine €207,- Dus dat wordt inderdaad nog even sparen :angel:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
rpi

Bericht door rpi »

Maar wanneer kan ik mijn euro's eraan spenderen is de vraag nog :pray:
rsh_scuderia
Moderator

Powersprint schreef:de exoto prijs van de vanquish is een kleine $300,- Dit komt neer op een kleine €207,- Dus dat wordt inderdaad nog even sparen :angel:
Reken maar op een 1:1 koers van dollar ten opzichte van een euro voor Exoto modellen.
Nemo

Bericht door Nemo »

Dan weet ik niet waar jij je Exoto-modellen haalt RSH, maar ik heb nog NOOIT de dollarprijs in euro's betaald voor een model. Ik heb er ondertussen al aardig wat staan, en toegegeven, niet de nieuwste modellen die ze hebben uitgebracht als de Williams FW14B o.i.d. maar goed zoeken loont echt bij Exoto. Er zitten soms enorme verschillen in prijzen bij verscheidene webwinkels. Soms wel tot 70 euro verschil!

Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
rsh_scuderia
Moderator

Als een model net uitkomt is de koers zeker 1:1, ongeacht de webwinkel.

De Williams beijvoorbeeld is overal zo rond de 270 euri bij introductie. Ondertussen is de prijs enigzins gedaald.
Dit geldt dus niet voor wat oudere of tweedehands modellen. Maar dat spreekt voor zich.

Ik zal geen namen noemen, maar vind net de Williams voor Eur 269,- en Eur 243,- Wat redelijk overeenkomt met de prijzen van Exoto zelf voor de verschillende modellen exclusief aanbieding, maar met bijvoorbeeld vervoerskosten.
Dus 1:1 kan en mag je zeker aanhouden.
rpi

Bericht door rpi »

rsh_scuderia schreef:Dus 1:1 kan en mag je zeker aanhouden.
Of in $ kopen :wink:
Nemo

Bericht door Nemo »

Heb de Williams hier en daar ook voor ONDER de 200 euro langs zien komen hoor. Maar dan heb ik het niet over de meest bekende winkels want die zijn over het algemeen duur als je het mij vraagt, maar dan moet je goed zoeken moet ik zeggen! Ebay wil ook nog wel eens uitkomst brengen...

Maar, de prijzen voor Exoto rijzen idd de pan uit als je de laatste aankondigingen bekijkt. Dan ben ik veel blijer met CMC die de prijzen redelijk hetzelfde houdt, en eigenlijk nog niet boven de 200 euro uit is geweest volgens mij.

Plaats reactie