van de schijven weet ik het niet zeker ,maar de velgen zijn ook echt van metaal

Montezemolo schreef:Maar nu de vraag....... wanneer komt deze schoonheid uit?
Montezemolo
Lijkt me sterk. Persoonlijk vind ik dit model net zo mislukt als de CMC Mclaren SLR.Tom_Aston-Martin schreef:De Vnquish staat opzich best hoog op z'n wielen, int echt, hoe die hier staat klopt met de werkelijkheid!
als je het model in het echt ziet ben ik er zeker van dat je een totaal ander gedacht zal hebbenBamies schreef:Lijkt me sterk. Persoonlijk vind ik dit model net zo mislukt als de CMC Mclaren SLR.Tom_Aston-Martin schreef:De Vnquish staat opzich best hoog op z'n wielen, int echt, hoe die hier staat klopt met de werkelijkheid!
Tenminste, als de foto's niet bedriegen. Op foto 3 staan de achterwielen te ver naar buiten. Op de laatste 2 foto's ziet het model er ook behoorlijk ''lomp'' uit. Voornamelijk door de raar staande achterwielen.
Details binnezijde, motorruimte etc, allemaal prachtig, maar ik ben totaal niet te spreken over de buitenzijde. Valt erg tegen.
Reken maar op een 1:1 koers van dollar ten opzichte van een euro voor Exoto modellen.Powersprint schreef:de exoto prijs van de vanquish is een kleine $300,- Dit komt neer op een kleine €207,- Dus dat wordt inderdaad nog even sparen
Of in $ kopenrsh_scuderia schreef:Dus 1:1 kan en mag je zeker aanhouden.