Diverse ombouwvragen voor Porsche 911

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Het is misschien duur maar je hebt wel iets unieks.Ik wil er bestellen maar ik weet niet hoe of wat met die site. :(
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Bracer

Bericht door Bracer »

Daar heb je gelijk in, via see details en dan add to shopping cart he, denk wel dat je met een creditcard zal moeten betalen :?

Er zitten wel hele vette dingen op die site maar ook hele mindere

Afbeelding

Afbeelding

Maar deze zijn wel top :thump_up: :

Afbeelding
Zelfs de grote velgen passen wel :mrgreen:

Afbeelding

En wat te denken van de doorzichtige motorkap :?:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bracer op ma 28 jun 2004 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
De_Modelautogarage
Contacteer:

Inderdaad.En die Duitsers via ebay die dat ook verkopen verzenden alleen in eigen land. :( X100000000000000000.
Maar weet iemand waar ik echte stoffe kleedje ken kopen voor me 1:18 model?
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

waar wil je dat stoffen kleedje voor gebruiken? Voor het interieur of om erover heen te leggen?
Afbeelding
De_Modelautogarage
Contacteer:

ik zoek heel wat dingen om een auto om te bouwen die stoofe kleedjes zijn voor voor de gaspendalen neer te leggen.Ben bezig met een Lancia Delta.Heb nog veel meer dingen nodig enken niks vinden. :( voor wat ik nodig heb ken veel bij http://www.tuning18.com halen maar het bestellen vind ik niet echt prettig bij hun. :(
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

leuke site, maar vooral dat je er leuke bodykits kunt krijgen voor verschillende types schaalmodellen. :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Jammer alleen van de prijs. Met die bodykit alleen ben je er nog niet, je hebt nog allerlei spulletjes nodig zoals verf en lijm.

Wordt een duur stukje modelauto...... :(
2cv

Bericht door 2cv »

Tip: probeer met blue tack (een soort kauwgom die je niet moet eten maar waarmee je posters e.d. op de muur kan hangen) en karton wat te maken en kijk hoe het staat. Dan kan je het altijd nog maken van plastic of een ander, meer solide materiaal.
Bracer

Bericht door Bracer »

@ Curbstone

Idd je hebt dan alleen nog het begin van de bodykit, er zijn nog optionele dingen die je er eigenlijk wel gewoon bij moet hebben etc. dan moet je de auto nog hebben en open dat die niet te duur is en dan idd nog het materiaal voor bevestiging en afwerking :? en waarschijnlijk nog extra transportkosten uit Frankrijk denk
Afbeelding
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

En dan heb je ineens een stinkend duur model staan.....

Vroeger (vorige millinium) plakte ik nog wel eens bouwpakketten in elkaar, als ik nu kijk naar de kist gereedschap, lakken en andere spullen die ik daarvoor gebruikte, was de aanschaf van een model ( FL 69,95 voor een Tamiya) nog niet eens het duurst.

Ik heb een modelletje of twintig gebouwd van de 1:20 bouwdozen, en dat heeft mij geholpen aan een kompressor, twee airbrushes, een verzameling verf enz enz enz... al gauw een twee á drieduizend guldens....(anderhalf duizend euri !)

Daar had ik toch een mooie verzameling gebouwde modellen van kunnen kopen. En dan te bedenken dat een aantal van die zelfgebouwde modellen nu niet meer in de vitrine staan, gewoonweg omdat ze niet goed gemaakt zijn.

Nu ben ik die spulletje later wel gaan gebruiken om proffesioneel modellen mee te gaan maken, maar die stap zullen de meeste van jullie niet maken. Maar helaas staan de spullen nu werkeloos in een kamer te wachten tot ondergetekende weer eens vrije tijd genoeg heeft om weer eens een model in elkaar te gaan zetten.

Resumé kan ik dus zeggen dat het zelf bouwen van een model een dure hobbie is, leuk , maar wel duur..... :D
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Het is ook niet zo moeilijk dat die ombouwtjes zo duur zijn. Die worden met de hand gemaakt. Denk dat vloeibare polyester is die naderhand nog een beetje geschuurd moet worden etc. Maar het eindresultaat mag er wel wezen. Als ik nu zo'n malletje kon kopen kon ik die dingen ook wel via internet gaan verkopen, polyester thuis genoeg haha.... :lol: :lol:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

@ Kwiebje, nee geen trainingspakken gaan smelten he, dat geeft zo'n rotzooi :P maar dan kan k me best voorstellen dat t duur is, handgemaakt

Maar deze beauty zou ik ook graag in mn bezit hebben :drool:

Afbeelding

De achterlichten doen me enigszins aan de Enzo denken
Afbeelding

Maar weer: reteduur
De site van tuning18 bevalt me wel goed moet ik zeggen, kijk zelfs over het Frans heen :thump_up:[/img]

[MOD-EDIT]:even 2 posts tot 1 gevoegd, door schumi28
Afbeelding
Maarten

Bericht door Maarten »

ik zag net deze staan. Hifi installatie voor een modelauto van fotoetch
deeltjes

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9140&item=6908781470&rd=1
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Echt een hele mooie ferrari...die italianen kunnen wel wat met design :thump_up: :thump_up:
Idd, de achterkant heeft heel erg veel van de enzo weg want die heeft ook van die achteruitstekende lichten..... 8) 8)
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Begint wel een beetje off-topic te raken maareh hij ziet er goed uit ja, het design bestond alweer even maar toch....wel hypermodern maar niet zo lelijk als de meeste Frans futuristische modellen ( :thump_down: )
Afbeelding
Gesloten