Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik verzamel Lamborghini, modellen en brochures.
Het liefst wil ik mijn model in de kleur waarin hij in de 1e brochure stond
Als dat niet lukt een originele kleur, en als dat niet lukt maakt het ook niet uit....
Overweeg nog of ik ze dan zelf aan zal passen ....
Groet, Jasper
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
Lamborghini ONLY schreef:
Ik zelf heb liever een model wat alleen in het echt bestaat.
Waarom zoek je dan een Gallardo SE in Verde Ithaca?
De SE is niet geleverd in die kleur
Ik heb wel een gele voor je.....
The color range of the new SE model consists of six alternatives: two grey shades as well as white (Balloon white), yellow (Giallo Midas), Orange (Arancio Borealis) and green (Verde Ithaca).
The color range of the new SE model consists of six alternatives: two grey shades as well as white (Balloon white), yellow (Giallo Midas), Orange (Arancio Borealis) and green (Verde Ithaca).
[/quote]
OOPS.... sorry, je hebt gelijk...
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
De originele kleur, is bepalend voor mij.
Als je zo close mogelijk bij een 1:1 model wil komen is de kleur al van 30% van belang vind ik , na de afwerking natuurlijk.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ik spaar Ferrari's straatversies en die heb ik toch het liefst in het rood , terwijl de 575 GTZ Zagato eigenlijk Anthraciet/grijs twotone hoort te zijn heb ik hem toch in het rood gekocht, was toen ook prijs overweging ,had al diverse modellen gekocht die dag en vond 19,95 ipv 49,- euro wel goed op dat moment . Misschien koop ik hem nog wel in de juiste kleur
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Op zich vind ik een niet-fabrieksoriginele kleur geen probleem, maar dan wel logische kleuren voor het model. SIKU brengt bijvoorbeeld de BMW X5 uit... in lichtblauw! Wie koopt er nu een lichtblauwe X5??? Kijk, als een echt model bijv. niet in zwart wordt uitgebracht, maar dat wel mooi staat is het geen ramp als een auto die kleur heeft, maar kies wel een leuke kleur! (dus geen lichtblauw!)
Ik vind het toch wel belangrijk dat het de originele kleur is. En bij nieuwe modellen het liefst ook de kleur waarin ze aan de wereld zijn voorgestelt. bv de rode 1 serie coupe.
Dat is inderdaad een lachertje
Ik zie ook het liefst orginele kleuren, maar mooie kleuren die een auto goed staan maar nooit orgineel zijn gemaakt, dat is ook geen probleem!
Voor mij het liefst van al originele kleuren ... hoewel ik moet toegeven dat ik het niet echt ga opzoeken of de kleur van het miniatuurtje in het kleurenpallet van de echte zit. natuurlijk bv. een lambo moet geel of zwart zijn en een ferrari moet rood zijn ...
Ondanks dat ik groot tuning en verbouw fan ban wil ik altijd de orginele kleuren hebben die echt leverbaar zijn.
Is leuk dat je andere kleuren hebt maar de realisme is dan weg en juist daar betaald je juist veel voor meestal.
Detail is niet alleen de tellerplaat in het dashboard met getallen
zerotohundred.com The automotive lifestyle network