Movie/ TV cars

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik citeer even in het engels, sommige worden vertalen soms wat moeilijker naar het Nederlands :lol:

Opening hood, doors, rear hatch, working passenger side ejector seat, working red
scanner light, removable T-Tops, working front hitch with grappling hook, and on/off switch on chasis.

This is due out in October.

Zitten wel een paar leuke snufjes aan. Kan niet wachten tot ik die in mijn handen heb. Zal wel jeugdsentiment zijn. :drool:

Nog even wachten tot oktober dus.
Damn me verlanglijst begint weer te groeien naar een aantal maanden rustig aan te hebben gedaan.
Bracer

Bericht door Bracer »

Op deze foto ziet hij er best goed uit ja, grappig dat ERTL zich de moeite neemt om hem van wat accesoires te voorzien :thump_up:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik citeer even in het engels, sommige worden vertalen soms wat moeilijker naar het Nederlands

Opening hood, doors, rear hatch, working passenger side ejector seat, working red
scanner light, removable T-Tops, working front hitch with grappling hook, and on/off switch on chasis.

Komt ie hier in het nederlands: motorkap, dueren, kofferbak zijn te openen, passagiersstoel met schietmechanisme, werkende scanner lichten, verwijderbare cabrio stukken, werkende haak voor iets vast te grijpen, en een aan/uit knop op het chassis.
Afbeelding
///M Power

Bericht door ///M Power »

Ja leuk dat ze die shit er in stoppen maar wie gaat dat in godsnaam proberen met een modelauto??? lekker op zondagmiddag steeds de passagiersstoel eruit laten vliegen, en met de grijphaak spelen, terwijl je naar dat hypnotiserende scanner-lichtje kijkt? :| Dat lampje is denk ik het enige wat je nog wel eens aanzet ofzo de rest kan je niet zoveel mee toch :?
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

///M Power schreef:Ja leuk dat ze die shit er in stoppen maar wie gaat dat in godsnaam proberen met een modelauto??? lekker op zondagmiddag steeds de passagiersstoel eruit laten vliegen, en met de grijphaak spelen, terwijl je naar dat hypnotiserende scanner-lichtje kijkt? :| Dat lampje is denk ik het enige wat je nog wel eens aanzet ofzo de rest kan je niet zoveel mee toch :?

Heb nu verschillende auto's met dit soort features waaronder de DB5 en de Vanquish. Moet zeggen dat het wel wat heeft.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

///M Power schreef:Ja leuk dat ze die shit er in stoppen maar wie gaat dat in godsnaam proberen met een modelauto??? lekker op zondagmiddag steeds de passagiersstoel eruit laten vliegen, en met de grijphaak spelen, terwijl je naar dat hypnotiserende scanner-lichtje kijkt? :| Dat lampje is denk ik het enige wat je nog wel eens aanzet ofzo de rest kan je niet zoveel mee toch :?

Ik zal eens kijken of mijn hamster interesse heeft om zo'n schietstoel te proberen... :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

aaaaaaaaaaaaah gosh, daar gaat weer een hamster, en het zijn toch hamster weken bij AH. :lol:
Bracer

Bericht door Bracer »

:lol: arme hamster....
Met die opties kun je je model met een beetje creativiteit wel mooi neer zetten, dat heb ik op het moment zo goed mogelijk geprobeerd met mn Aston Martin en Jaguar van Bond in de vitrine maar het beste gedeelte is om er zo mooie actiefoto's van te maken denk
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik ben wel benieuwd naar die foto's Bracer? Heb het ook op de vanquish zitten alleen mijn mening is dat het alleen op de bond en andere films hoort want de kwaliteit van die speeltjes zijn over het algemeen niet echt denderend, dat is mijn ervaring. Maar die lampjes van kitt lijkt me wel leuk om te zien :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Heb het zelf nog niet gedaan Kwieb, ff wachten op mn vaders fototoestel.... maar Ricardo had er geloof ik een paar van zichzelf
Afbeelding
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Die night rider is een kit das wel jammer vind ik.Want ik wou altijd dat die wagen ook uit kwam maar spaar geen kits :( :cry: dus zal niej in mijn coll komen.Of weet iemand of die nog in die cast uitvoering komt.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Tim

Bericht door Tim »

Die night rider is een kit das wel jammer vind ik

KITT= Knight Industries TwoThousand. :wink:

De naam v.d. auto dus, en geen bouwpakket. Wel een beetje opletten a.u.b. :whistle:
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

:shock: oh ik voel me eigen nu echt een beetje... :oops: :oops: Sorry bedankt ''Tim''
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Op zich id deze fout ook snle gemaakt, zeker als je weet dat ERTL op dit moment een echte kit van KITT heeft. Helaas wel alleen in 1:24. Nogmaals kan niet wachten tot hij uitkomt.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ook hier een paar foto's uit Tokyo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze komen echt wel in mijn collectie :thump_up:
Alleen een beetje zonde dat de verstralers volgens mij niet helemaal kloppen.

de nieuwe DB5 lijkt stukken minder dan de Autoart

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie