Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmm, denk toch dat de prijs/kwaliteitsverhouding van de Aston en de Jaguar die van Beanstalk niet kunnen overtreffen (komen ze ook lekker op tijd mee) ERTL valt me aardig tegen eerlijk gezegd
Oef dat ziet er niet geweldig uit, Christine gaat nog, maar die Jag en die Aston zien er wel erg goedkoop uit als ik ze zo bekijk Kitt wil ik wel eesn in t echt zien, met die scanner enzo
Schumi28 schreef:Is die film Christine zo'n bioscoophit geweest of zo'n rage dat er een modelauto van uit moet komen.
Een 5.9 uit 10 (4,861 votes). Volgens imdb.com. Niet echt hoge waardering dus. Als ik heel diep denk dan heb ik die film toch wel aardig gevonden. Toch is het een vrij bekende film wagen. Zeker omdat de film echt om die auto draaide en de auto niet aan een toevoegsel aan de film was.
kwiebje schreef:Hier kun je een sneak preview bekijken van de Aston Martin DB5 van james bond die door ERTL wordt geproduceerd
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
///M Power schreef:Lijkt denk ik maar zo, Ertl lijkt me iig niet zo'n detailgericht dat ze dat erin gaan stoppen
Nee die antenne lijkt groot en dik genoeg om ook als pook te kunnen dienen...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
De lichten van die Christine auto werken dus wel echt, en het model is pas vanaf dec. te verkrijgen.
Ik zie sowieso het Ertl probleem niet zo, toegegeven dat ze zo af en toe baggermodellen produceren, ze maken onder racing champions en voor MIC en supercars toch echt wel duidelijk ook fatsoenlijke modelauto's te kunnen bouwen.
Moet toegeven dat hij er niet eens zo gek uitziet. Detail van de velgen ziet er prima uit, als de rest van de auto. Gaat ook zekers in mijn collectie verschijnen. Nu even hopen dat de Van van B.A. ook nog komt
Laatst gewijzigd door Ricardo op do 05 okt 2006 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zich een aardige wagen. Maar niet echt eentje die gaat verschijnen in mijn collectie. Hopelijk komt ie snel voor je ricardo en dan zien we vanzelf de wagen wel verschijnen op je site. Zouden de Kitt lampjes dan ook echt werken ??