Iedereen al klaar voor de DTM???

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik was er vandaag aan het werk voor het golftoernooi voor de DTM'ers en andere mensen zoals gemeenteraadsleden :roll:

En vorige week zondag stond die tribune er ook al :shock: echt een megading.

De hele paddock staat al vol morgen is alles wel gereed voor de bezoekers, die gratis een kijkje mogen nemen :mrgreen:

De wagens van Schneider en Albers kwamen vanochtend pas bij de pits ingerold :roll: en de rest stond er al
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Peter Parker schreef:Het wordt echt serieus, maar hoe weten jullie dit allemaal, ik zit te twijfelen of ik ook zaterdag ga, zondag neem ik mijn zoon mee.

:shock: :shock: :shock: :shock: :thump_up:

Tsja je bent fan van de sport of niet :mrgreen:
Zaterdag is beter om te gaan als je de paddock een beetje wilt zien, Zondag is daar bijna geen doorkomen aan.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik ben helemaal om, zaterdag kan ik op mijn gemak rondstruinen en een leuk modelletje scoren en de 1e races zien en leuke foto's maken. Dan ga ik zondag rustig van de race genieten. :D
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Ook wij zijn er klaar voor, zondagmorgen in alle vroegte op naar Zandvoort :D

We hebben er zin in :D
Squid

Bericht door Squid »

:cry: :cry: :cry: :cry:
1. Mattias Ekström, Audi A4 DTM, 1:34.051
2. Garry Paffett, AMG-Mercedes C-klasse, 1.34.168
3. Bernd Schneider, AMG-Mercedes C-klasse, 1.34.537
4. Martin Tomczyk, Audi A4 DTM, 1:34.710
5. Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:34.813
6. Tom Kristensen, Audi A4 DTM, 1:34.908
7. Christijan Albers, AMG-Mercedes C-klasse, 1:35.104
8. Manuel Reuter, Opel Vectra GTS V8, 1:35.295
9. Timo Scheider, Opel Vectra GTS V8, 1:35.322
10. Marcel Fässler, Opel Vectra GTS V8, 1:35.708
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Jammer van Albers plek 7, maar hij staat niet bekend om zijn kwalificaties maar zijn races.

Deze stond in de Mercedes stand

[MOD-EDIT]Sorry Peter maak ik heb je foto's verwijderd, voor mijn scherm is hij zelfs te groot en ik draai 1600x1200 op 21"scherm. Muiter
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Zon verbrand ben ik terug van een gaaf DTM weekend. Arme Dumbreck na zijn mega crash bij het uitkomen van de Luyendijk bocht zorgde voor een flinke vertraging, maar Albers kon van de herstart goed gebruik maken. Hij lag eerst rond de 8e plek en eindigde als 3e op het podium. Bleekemolen liep wat verder achter, maar haalde wel een paar keer leuk in. Paffett maakte het Albers nog lastig op het eind ondanks zijn drive through. Ik heb een 14 tal mini Schuco DTM wagentjes nu en ik zit te broeden op een plan om een klein diorama te bouwen van b.v. de Tarzan bocht na de start of de Audi S bocht zie foto;
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik ben dus ook net weer thuis (volgende keer toch maar met de trein! :angry_finger: )

Hier wat plaatjes:

Hier stond ik (klikbaar want erg grote panorama foto)
Afbeelding

Dit zag ik langsrijden.
Afbeelding

Maar in de pits kon je ze toch beter zien!
Afbeelding

Owjah: nog een stukje van Dumbreck's auto: :mrgreen:
Afbeelding
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
tom

Bericht door tom »

Dikke crash zeg! Gelukkig kwam-ie er heelhuids vanaf, daar sta je behoorlijk van te kijken na zo'n klapper...
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Was weer een :thump_up: :thump_up: weekend (kon jammer genoeg nie veel foto's maken op ze Zondag, vanwege een stakende oplader :( maar genoeg gefilmd :D was drie dagen lang heerlijk weer :thump_up: (zei de kreeft :eh:) Moet de zooi nog opruimen een de foto's uploaden, maar ik heb het naar mijn zin gehad, alleen om gisteren naar huis te willen gaan was een ramp, normaal wachten we tot een uur of 8 en taaien dan af, maar via betrouwbare bron :mrgreen: hoorde we dat het een gekkenhuis was, zijn toen om half 9 vertrokken en waren om 10 uur waren we eindelijk uit het gezeik, wat een nacht :eh: Zandvoort 700 olé :thump_down:

Alvast een mooi voorproefje van de (niet zoveel :() foto's :D
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het stationsplein in Zandvoort ook helemaal vol stond met volk :mrgreen: daar moest je ook lang wachten lekker tegen andere mensen aan in die hitte en zweetlucht :mrgreen:
Ben blij dat ik met de auto vrij snel uit Zandvoort was :mrgreen:

Blij dat ik geen race gezien heb (werk), want er werden toch maar 10 ronden verreden :?

Maar wat een volk liep er zeg :shifty: niet normaal
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ja, het was een interessante race, alleen jammer voor dumbreck dat ie zo hard de bocht uit vloog. Heel die auto spatte uit elkaar...
Vond wel dat het erg lang duurde voordat de herstart kwam, en dat getouwtrek met die wagens heen en op weer op de grid was ook niet echt nodig. Maar verder was het een leuke race om te zien :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Heb de race op TV gevolgd en was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld :(

Net als in Formule 1 wordt in DTM bijna alleen nog maar in de pits ingehaald, een beetje contact op de baan (Albers, Paffett) wordt direct bestraft. :thump_down:

De crash van Dumbreck was bruut, wist niet dat Opels van papier-maché gemaakt werden :mrgreen:

Afbeelding

Maar het herstarten duurde idioot lang, gelukkig had de zondagmiddag voor de rest niet veel te bieden, anders had ik voor de laatste 10 ronden afgehaakt.

Albers kon zowel in kwali als race geen echte indruk maken, zet mijn geld op Ekström voor het kampioenschap. De laatste sprint naar de vlag was nog wel even vermakelijk, maar over het geheel genomen, heb ik het gevoel naar een gemiddelde F1-GP uit seizoen 2004 te hebben gekeken :?

:yawn:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

een beetje contact op de baan (Albers, Paffett) wordt direct bestraft

Martin, hierin moet ik je wel gelijk geven. Je mag tegenwoordig ook niks meer. Het enige contact wat er is geweest was veel te zwaar bestraft. Dat maakt de race tenminste een beetje spannend, mijn inziens was deze straf niet nodig geweest. Door al die regeltjes worden de races er niet beter op :thump_down: Dat is wel jammer.
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

De laatste sprint naar de vlag was nog wel even vermakelijk, maar over het geheel genomen, heb ik het gevoel naar een gemiddelde F1-GP uit seizoen 2004 te hebben gekeken

Ik had het niet veel beter kunnen zeggen. Tot nog toe dacht ik alleen tijdens een f1 wedstrijd goed te kunnen slapen, nu is daar een raceserie bij.:roll:
En dat vind ik eerlijk gezegd best jammer. Nu kan Ecclestone ze een keer niet de nek omdraaien, gaan ze er zelf een saai gebeuren van maken.
En dat gehannes met die stalen3hoekjes(??? hier zijn toch ook computers?) bewees eens te meer dat zandvoort nooit een internationaal circuit zal worden. Wel vond ik dat er op de crash goed gereageerd werd, in tegenstelling tot een zekere demo een paar jaar terug, waarbij de brandweerman zijn ijsje nog even weg moest gooien om zijn pak aan te kunnen trekken voordat hij naar de inmiddels uitgebrande auto van Ralf Schumacher ging kijken. :angry_finger:
Plaats reactie