Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens Auto Bild Motorsport is het Rover dat binnenkort haar deelname wereldkundig zal maken.
De auto die ingezet gaat worden zou de Limousine Rover 75 V8 zijn en deze bolide zou door Zytek ontwikkeld worden.
Deze wagen naar DTMspecificaties
Zouden ze dan niet eerder met MG komen? Volgens mij laat Rover al het racewerk over aan de MGversies. Niet dat dat veel uitmaakt. Zou wel top zijn! Rover 75
Wie maakt niet veel uit. Tis al heel wat dat er in deze tijd juist een bij komt.
Al zou Mercedes het wel zonder Albers moeten doen denk ik.
Christijan Albers rijdt volgend seizoen zo goed als zeker in de Formule 1. Albers is met twee teams in gesprek en lijkt hoe dan ook een plaatsje in de F1 te krijgen. Volgens betrouwbare bronnen heeft de Larenaar zijn budget rond. Een paar weken geleden testte Albers nog voor Jordan in Jerez en liet naar eigen zeggen een goede indruk achter. Jordan is een mogelijkheid, maar Minardi zit er meer in. Albers hing al vaker tegen een F1-contract aan, maar lijkt het nu voor elkaar te hebben.
Betrouwbare bronnen lieten F1Racing.nl weten dat het budget van Albers rond is. Trust zit daar niet bij. Het bedrijf mag tot eind 2006 geen andere coureur dan Jos Verstappen, in welk FIA-kampioenschap dan ook, sponsoren. Dat Trust Jordan sponsorde, was alleen mogelijk omdat het management van Verstappen daar toestemming voor gaf. Albers en Trust hebben ook goede contacten, maar een samenwerking is op dit moment nog niet mogelijk.
Voor Albers ziet het er dus goed uit. Minardi lijkt het te gaan worden. Ook Jordan is een optie, maar het is meer dan waarschijnlijk dat we volgend jaar Albers zien rijden voor het Italiaanse team.
Ik verwacht eigenlijk dat BMW instapt op basis van de nieuwe 3-serie.
De motor hebben ze al: de V8 uit de M5 en M3 GTR is prima geschikt te maken voor DTM
Formule1club schreef:MG in 2005 vierde fabrikant in DTM
15 dec - Niet Rover, maar zustermerk MG doet in 2005 als vierde autofabrikant mee aan de prestigieuze Deutsche Tourenwagen Masters, naast Mercedes, Audi en Opel. Dat melden bronnen rond de Britse autofabrikant tegenover 'Autosport'.
Het gaat om de MG ZT260, de sportieve zuster van de Rover 75, een grote vierdeurs sedan die ook in Nederland enige bekendheid geniet. De DTM-versie er van wordt mede gebouwd met hulp van Zytek.
Ik weet niet wat iedereen hier nou zo boeiend vind aan MG, ik vind het niks, geef mij maar BMW of Alfa. En ik hoop toch zo dat Albers niet naar de F1 gaat, of iedergeval niet bij minardi of jordan . Ik bedoel in de DTM heeft hij veel kans op een titel, bij minardi niet. Laat hem zichzelf nou eerst maar ff in de DTM bewijzen en niet naar zo'n low budget team als Jordan of Minardi. Als hij goed presteerd in de DTM gaat ie messchien wel naar Mercedes
Formule1club schreef:MG in 2005 vierde fabrikant in DTM
15 dec - Niet Rover, maar zustermerk MG doet in 2005 als vierde autofabrikant mee aan de prestigieuze Deutsche Tourenwagen Masters, naast Mercedes, Audi en Opel.
Wie zei het als eerste? Ik hoop echt dat het helemaal waar is. Kan het me ook wel indenken. MG heeft het geprobeerd in BTCC maar dat podium is te klein. En met een auto die door een duitser getekend is... Markt zit voor ze natuurlijk ook in Duitsland. 1 fan hebben ze al!