MichelH 1:18 Models 'Ferrari FF van BBR'
Re: MichelH 1:18 Models
Welkom op het forum!!! Dat we maar van vele mooie updates van jou mogen genieten. De eerste mocht er in ieder geval zijn!! 

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
Welgekomen hier het ziet er al goed uit.
Greetz
Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
alle 1:24 models zijn verkocht voor een lage prijs, waarschijnlijk komt er binnenkort een 2de DS3 WRC bij 

Re: MichelH 1:18 Models [zolder opruiming 27-03]
Vandaag de zolder opgeruimd en nog een paar oude/mooie Lamborghini's gevonden in een doos
Wel allemaal schaal 1/24 dus helaas te koop....

Wel allemaal schaal 1/24 dus helaas te koop....

Re: MichelH 1:18 Models Namac beurs
Ik ben voor het eerst bij de Namac beurs geweest.
Is me best goed bevallen, jammer dat er weinig tot bijna niks geen moderne rally modellen staan.
Toch nog 2 aankopen gedaan.
De Valentino Rossi (The Doctor) Fiesta WRC van de Monza Rallye show 2011

De Jarri Matti Latvalla Fiesta WRC (black edition) van de Rallye du France 2011

Is me best goed bevallen, jammer dat er weinig tot bijna niks geen moderne rally modellen staan.
Toch nog 2 aankopen gedaan.
De Valentino Rossi (The Doctor) Fiesta WRC van de Monza Rallye show 2011

De Jarri Matti Latvalla Fiesta WRC (black edition) van de Rallye du France 2011

Gave modellen weer, dit is een verzameling die de goede kant op gaat. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Re: MichelH 1:18 Models Namac Beurs
Dankje wel
De volgende update zal waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten.
Ben ondertussen ook opzoek gegaan naar een vitrine kast waar ik de 4 modellen in kan zetten...
Ze staan momenteel allemaal nog netjes in de dozen op de kast
De volgende update zal waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten.
Ben ondertussen ook opzoek gegaan naar een vitrine kast waar ik de 4 modellen in kan zetten...
Ze staan momenteel allemaal nog netjes in de dozen op de kast

Zijn twee beste aanwinsten 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Gave score met twee heerlijke rallymodellen
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Twee brute aanwinsten
leuk!!!

Heerlijke aanwinsten!
De Rossi Fiësta staat hier ook, maar zo te zien misstaat Latvalla's black edition ernaast ook niet!
De Rossi Fiësta staat hier ook, maar zo te zien misstaat Latvalla's black edition ernaast ook niet!

- Jolly Club
LAT
VA
LAAAAA
Wat een knettergave bak was die Black Edition toch. Bovendien de eerste rally op tarmac waar JML zich serieus kon meten met de wereldtop.
Jammer maar begrijpelijk dat meneer naar VW gegaan is, met een beetje meer geld en toewijding van Ford hadden we veel spannender WK's kunnen hebben.

Wat een knettergave bak was die Black Edition toch. Bovendien de eerste rally op tarmac waar JML zich serieus kon meten met de wereldtop.
Jammer maar begrijpelijk dat meneer naar VW gegaan is, met een beetje meer geld en toewijding van Ford hadden we veel spannender WK's kunnen hebben.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- aficionado
- Schaal: 1:18
HoiHoi welkom hier op het miniautogekkieforum
Mooie keuze van verzamelen de Rally.. Je kan inderdaad flink los gaan, je begin is al zeer mooi
Vitrinekasten smaken genoeg ook, ben benieuwd naar welke het gaat worden, denk alvast aan de toekomst, koop geen kleine vitrine

Mooie keuze van verzamelen de Rally.. Je kan inderdaad flink los gaan, je begin is al zeer mooi
Vitrinekasten smaken genoeg ook, ben benieuwd naar welke het gaat worden, denk alvast aan de toekomst, koop geen kleine vitrine

Allemaal bedankt voor de reacties.
Ik weet dat er genoeg keuze is voor een vitrine kast alleen ik zoek er 1tje die je op kan hangen en redelijk groot is.
Aangezien mijn kamer niet de grootste is....
Ik hoop dat mijn volgende model een Citroen DS3 WRC is, had eerder een DS3 besteld via internet alleen kreeg een week of 2 een e-mail dat deze helaas niet meer te leveren is.
Ik weet dat er genoeg keuze is voor een vitrine kast alleen ik zoek er 1tje die je op kan hangen en redelijk groot is.
Aangezien mijn kamer niet de grootste is....
Ik hoop dat mijn volgende model een Citroen DS3 WRC is, had eerder een DS3 besteld via internet alleen kreeg een week of 2 een e-mail dat deze helaas niet meer te leveren is.