Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken hier op het forum.
Ik ben groot fan van de rallysport en heb nu sinds korte tijd 2 rally-modellen aangeschaft.
De bedoeling is dat er meerdere komen + een vitrine.
De subaru Impreza van Robert Kubica
De Citroen DS3 van Sebastien Loeb.
De 2 samen
Laatst gewijzigd door MichelH op zo 05 feb 2017 11:13, 36 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Dank jullie wel.
Heb ook nog een aantal 1:24 modellen staan, aangezien ik de 1:18 schaal toch mooier vind hebben deze een tijdje tekoop gestaan op marktplaats maar er was helaas geen animo voor.
En qua (rally) modellen zijn er op de 1:18 schaal toch een stuk meer te verkrijgen dan de 1:24 schaal
Zal vast goedkomen.
Enige nadeel is dat ik nog student ben dus niet heel erg veel te besteden heb hieraan.
Maar probeer altijd wel als ik een echt mooi model tegenkom voor een schappelijk bedrag om hem aan te schaffen.
Heb nog een aantal modellen op me lijstje staan wat sowieso nog komt.
Gave modellen! Belooft veel goeds voor de toekomstige modellen!
De 1:24 ook wel leuk, maarja ook niet mijn schaal Ik heb er hier ook nog 3 op de kast staan.. Gewoon omdat ik ze niet weg wil doen voor die lage bedragen
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's