Wie maakt mooie pimp bakken?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

ze zijn echt heel erg lelijk af gewerkt.
en pimpbakken zijn niet onrealistisch want die kunnen rijden maar een 360 met 24 inch dan zou je een v4'tje erin moeten doen :lol:

hier een voorbeeld hoe het moet(vergelijk met 360 boven)maar dit is ook een hotwheels.ze maken dus lelijke pimpwagens en mooie. :|
Afbeelding
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Bah de kunst van het verfijnen van getunede wagens is een groot deel 'to not overdo it' en deze bakken zijn goed gaar.... als er nou gewoon een beetje normaal formaat velgen onder zouden zitten die niet zo diep zijn en gewoon een grille erin was het zeer waarschijnlijk een succesvol segment geweest. Die Range Rover en Chrysler 300C hadden best wat kunnen zijn maar nu :thump_down:
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

B.A.Z. 10 schreef:ze zijn echt heel erg lelijk af gewerkt.
en pimpbakken zijn niet onrealistisch want die kunnen rijden maar een 360 met 24 inch dan zou je een v4'tje erin moeten doen :lol:

hier een voorbeeld hoe het moet(vergelijk met 360 boven)maar dit is ook een hotwheels.ze maken dus lelijke pimpwagens en mooie. :|
Afbeelding

Hoe zit het met de copyright van mijn foto's :mrgreen:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Haha, BAZ10 heeft wel gelijk. Dit model ziet er gewoon goed afgewerkt uit voor een pimpwagen. De koplampen zijn in lakkleur, en het interieur ook deels. Die andere 'pimpwagens' zijn denk ik voor kinderen van onder de 10. :lol:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Dat kan inderdaad ook! Jammer dat je alleen velgen hebt veranderd.... Ik wil ook heel graag een BMW tunen, maar dan wel subtiel. Maar het enige probleem is: Er zijn zo goed als geen 1:18 metal kits van een BMW :cry:.
Plaats reactie