Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Waar kan je hele vette pimp auto's krijgen zoals een mercedes en dat soort dingen ,want ik heb het hele internet afgezocht en het enigste dat er was waren die overdreven JADA auto's met 2476" inch velgen.
liefste 1:18
Laatst gewijzigd door B.A.Z. 10 op di 11 jan 2005 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
deze zijn dus van maisto en zijn behoorlijk pimp naar mijn idee..... of het mooi is is een tweede..... en ik heb ergens gehoord/ gelezen dat ze heel snel in de winkels liggen....
porsche959
die chrysler 300c in wel mooi alleen ik vind deze ook veel te overdreven.
ze staan te hoog de velgen zij iets te groot en de bodykits sluiten niet aan.
ja, je wilde PIMP bakken dus ik dacht......naja.....
maar wat al eerder verteld is dat op de site van toms ook veel te vinden is....... alleen als je PIMP wil zie je al snel te grote velgen en overdreven auto's.....
porsche959
jelmer schreef:zijn dat verfspatten op de auto zelf, of is dat één of andere 'special paint'
Ik vermoed een special paintjob, maar er is dan wel het een en ander mis gegaan Naar mijn mening zijn er weinig mooie pimpbak, maarja je moet er van houden Volgens mij heeft Maisto die wel met de Playerz serie
allen van hotwheels! Ik post de foto's wel, maar vind ze zelf verschrikkelijk lelijk Ik kwam alleen toevallig deze foto's tegen.. misschien heb je er wat aan...
Ja, en ze kunnen niet eens een grill maken, kijk maar eens, daar zitten gewoon stukken plastic . Wel chroom gespoten dan he, maar het ziet er nog niet uit.