Markopolo schreef:
En deze reactie ken ik onderhand wel dromen, daar ik op het Formule 1 forum genoeg van deze reacties heb gehad.
Sportief van je, dat je het zelf al aangeeft.

Maar een troost Polo, Jouw tijd komt nog wel in de F1.
The Red Dream schreef:
Die 5 a 6 jaar zijn inderdaad misschien niet zo spannend voor jouw, maar dat komt nu eenmaal, dat er een "legende" aan het mee rijden is. Als deze straks op houdt, dan komt de spanning weer terug. Deze "legende" steekt nu eenmaal met kop en schouders boven alles uit. Ook al geven de tegenstanders dat nooit toe.
Het is makkelijk gezegd vanuit de luie stoel, dat de FIA verdomd slecht werk doet, zoals je beweerd. Het is niet zomaar eventjes 20 auto's laten rijden op een stukje baan. Nee, daar komt wel wat meer bij kijken en je kunt je werkelijk hier geen voorstelling van maken. Het is een werkelijk "circus" met alles erop en eraan. Maar wel een miljoenen circus.
Om dit alles goed te rangeren, moeten er regels gemaakt worden. Dat het tegenwoordig om de poen gaat, dat weten we. Dat is nu in elke sport het geval.
Natuurlijk zullen ook bij de leiding fouten worden gemaakt, maar nogmaals; vanuit een luie stoel zo'n organisatie te bekritiseren is altijd gemakkelijk gedaan, maar of het terecht is betwijfel ik toch enorm.
En dat Ferrari, en al zou het Mclaren, BMW of Renault geld krijgt terwijl ze tot de rijkste teams behoren slaat toch nergens op?
Lotus hebben ze mooi laten stikken
De Fia beloofde mij en alle fans spanning.... Geef me die dan! En als je dat niet kunt, rot op!
Misschien moeten ze maar eens starten met verplichte pitstops van 30 seconden. Dan kun je daar niet meer inhalen en moet het wel op de baan gebeuren.
Jos schreef:
kijk jij tv?? In het midden en achter veld is strijd genoeg. In de top niet, maar dat is niet de schuld van Ferrari, zij zijn gewoon te snel voor McLaren, Williams, BAR en Renault. Zon voorsprong verander je blijkbaar niet met nieuwe regels... Dit komt omdat als je huidige auto al sneller is je meer tijd hebt om aan volgend seizoen te werken!
Jos schreef:In welke tak van open wiel autosport zie je dat dan nog wel?? Die tijden zijn helaas voorbij, en komen ook niet meer terug vrees ik...
Jos schreef:vind jij dtm spannend dan?? de autos zijn geweldig, maar de klasse en competitie vind ik overgewaardeerd. Daar vinden ook veel optochten plaats..
Jos schreef:Het laatste Concorde Agreement dateert van 1997. Hoewel Stoddart dat dus niet persoonlijk getekend heeft heeft zit hij er wel aan vast. Ik kan dus wel begrijpen dat Stoddart dit een belachelijke regel vind.
Aan de andere kant, dit verdrag loopt tot 2007, en dan zou het veranderd kunnen worden, eerder niet (tenzij het opengebroken wordt..).