20 jaar lang heeft Ferrari moeten wachten op hun wereldtitel formule 1.
Niemand hoorde je "zeiken" over Ferrari.
Nu hebben ze 5 jaar achter elkaar de titel gehaald en ook nog met een Duitser aan het roer. (Nederland is toch grotendeels anti-Duits, of niet soms ?)
Nu liggen al die anti Ferraristen en/of anti Schumachers over allerlei zaken te "zeiken" alsof Ferrari de 5 titels achter elkaar zogenaamd geschonken hebben gekregen, door aanpassingen van nu dit en straks weer dat. En de anti's blijven maar door "zeiken".
Het valt mij op, dat dit thema altijd maar blijft terugkeren, zolang Schumacher met Ferrari aan de top blijven.
Ik heb hier maar 1 woord voor:
Loosers.
Reken er maar op, dat de leiding (zoals de FIA) precies weten, welke regels ze opstellen.
We weten nog niet eens het honderste deel, waarom de regels zo zijn. Maar wel blijven doorzeiken tegen Ferrari en ik proef hier alleen maar jaloezie en afgunst uit.
Muiter schreef:
Formule 1 is vele malen belangrijker zonder Ferrari
Muit, daar heb je het toch totaal mis mee. Ferrari is niet meer weg te denken uit de F1. Misschien wel voor jouw en overige anti-Ferraristen.
Reken erop, dat de F1 naar de knoppe gaat zonder deelneming van Ferrari.
St.Paul schreef:
Maar als ik serieus ben kan ik alleen maar constateren dat ik 10 jaar met veel plezier F1 heb gekeken en het sinds een jaar of 5 a 6 voor mij de lol er af is. Het is aan de Fia om hier wat aan te doen maar die doen vind ik verdomd slecht werk.
Die 5 a 6 jaar zijn inderdaad misschien niet zo spannend voor jouw, maar dat komt nu eenmaal, dat er een "legende" aan het mee rijden is. Als deze straks op houdt, dan komt de spanning weer terug. Deze "legende" steekt nu eenmaal met kop en schouders boven alles uit. Ook al geven de tegenstanders dat nooit toe.
Het is makkelijk gezegd vanuit de luie stoel, dat de FIA verdomd slecht werk doet, zoals je beweerd. Het is niet zomaar eventjes 20 auto's laten rijden op een stukje baan. Nee, daar komt wel wat meer bij kijken en je kunt je werkelijk hier geen voorstelling van maken. Het is een werkelijk "circus" met alles erop en eraan. Maar wel een miljoenen circus.
Om dit alles goed te rangeren, moeten er regels gemaakt worden. Dat het tegenwoordig om de poen gaat, dat weten we. Dat is nu in elke sport het geval.
Natuurlijk zullen ook bij de leiding fouten worden gemaakt, maar nogmaals; vanuit een luie stoel zo'n organisatie te bekritiseren is altijd gemakkelijk gedaan, maar of het terecht is betwijfel ik toch enorm.
PS: Ik denk, dat Schumacher de langste tijd heeft gehad en misschien een eind komt aan zijn zegereeks. De F1 wordt dan weer spannender, maar alleen al voor die anti's moest Schumacher nog eens 5x op rij met Ferrari wereldkampioen worden.
Wat een onnozele kritiek toch altijd tegen Ferrari. Hoe verzinnen jullie het toch altijd.