GP San Marino

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Er is een grote kans aanwezig dat morgen tijdens de laatste dag van de GP van San Marino Pluvius zich zal gaan bemoeien met de gebeurtenissen op de baan.

Bleef het gisteren tijdens de trainingen droog, en wordt dit ook voor vandaag verwacht, voor de zondag ziet het er heel anders uit. De lokale weerstations voorspellen maarliefst 90% kans op regen voor de zondag.

Deze voorspelling zal veel teams ertoe aanzetten dat ze vandaag in de kwalificatie hun uiterste best zullen doen om voorin terecht te komen. De kans is aanwezig dat het dus morgen tijdens de tweede kwalificatie regent. Mocht het werkelijk gaan regenen, dan kan dit een voordeel voor Ferrari met Bridgestone zijn, daar Bridgestone in de afgelopen jaren altijd nog de beste regenband had.

Bron: Formule1Nieuws.nl
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:mrgreen: het zal toch weer niet waar zijn zeker ,gaan ze de schum weer gaan helpen van uit de hemel :thump_down:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

of fisichella die deze keer in een betere wagen een regen race wint 8)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

117ayrton schreef::mrgreen: het zal toch weer niet waar zijn zeker ,gaan ze de schum weer gaan helpen van uit de hemel :thump_down:

Is dat zo ?
Ben je de kwalificatie van Australië dan alweer vergeten ?
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

The Red Dream schreef:
117ayrton schreef::mrgreen: het zal toch weer niet waar zijn zeker ,gaan ze de schum weer gaan helpen van uit de hemel :thump_down:

Is dat zo ?
Ben je de kwalificatie van Australië dan alweer vergeten ?
:D NEE,maar toen was het niet dezelfde wagen en banden hé,die gasten komen zeker terug daar twijfel ik niet aan ,al hoop ik vurig eens iemand anders wereld kapioen te zien dit jaar ,sorry schumacher fans maar het zou goed zijn voor de sport dat eens iemand anders deze titel pakt ,mischien leert u rijder eens wat nederiger te zijn .
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Kort en krachtig:

Ik heb vandaag werkelijk genoten en op het puntje van mijn stoel gezeten. :thump_up:
Wanneer is de laatse keer geweest, dat 2 auto's van verschillende teams zo kort op elkaar over de finish gingen voor plaats 1 & 2 ???
sewgolam

Bericht door sewgolam »

:shock: :shock: :shock: :shock:
Man wat een race.
Schumi had er zin in.
Jammer van Kimi, gaat de kwalificatie enidelijk eens goed, is zijn wagen niet meer ok in de race.
Williams weer nergens te bekennen.

Hopelijk is Barcelona net zo leuk.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D inderdaad wat een race ,bravo aan alonso die onder enorme druk van de schumi toch stand hield,al ben ik geen schumacher fan wat de schum liet zien was eindelijk eens super gewoon hopelijk blijft het zo spannend,want wie wil race's zien winnen in de pits niemand toch .en inderdaad spijtig voor kimi die geen geluk heeft gehad spijtig maar mclaren speelt toch ook weer mee :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up: :thump_up: voor de g.p. van imola dit is wat we willen :D
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Mooiste race van het jaar ........ :worshippy: :thump_up:

Wat ik ook gaaf vind is dat de gevestigde topteams ( Ferrari, Willaims en MacLaren) nou is niet een straatlengte voorop rijden en dat andere teams zo'n geweldige opmars maken. Hoop wel dat Toyota het de volgende race beter doet en niet weer inzakt.
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

Wat een vet strakke race ik heb echt de laatste 30 ronde genoten jammer dat schumi de aanval nie durfde te wagen maar als hij nie van die 13e plek kwam maar van een plek bij de eerste 4 was hij echt wel eerste geweest HULDE :thump_up:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Alonso leek weer 2 vingers in zijn neus naar de finish te rijden, bijna uit gezet. Toen MS van 13 naar 3 dankzij 3 uitvallers en een goede pits-strategie. :| Even dacht ik dat oude tijden herleefden. Winnen door gewoon je rondjes te rijden en de slimmere pitsstop. Helemaal bijna uitgezet.

Button voorbij omdat die even meer bezig was met Webber dan MS. MS zei dit zelf ook wat ik wel heel sportief vond. :thump_up: Anders was dit wel in de 2e pitsronde gebeurt. Nu hadden wij als kijker er nog wat aan. :thump_up:

De opmars vond ik al bij al niet super indrukwekkend, maar waarom er over zeuren... Ik heb de laatste rondes strak zitten kijken, ik kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik het zo lang achter elkaar zo leuk vond om een race te kijken. En Alonso kreeg het tenminste niet helemaal in zijn schoot geworpen. Nu iig verdient gewonnnen. Jammer dat Kimi kapot ging want met een beetje geluk had die ook nog in de buurt van MS en Alonso gezeten. Wie weet een volgende keer. :dance:

Nog een paar van dit soort momenten en F1 wordt nog leuk... :think: :mrgreen:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Misschien een Mercedes Diesel motor voor Kimi , die blijven langer heel :lol: :lol:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

117ayrton schreef::D ,al ben ik geen schumacher fan

Goh... dat was ons nog niet opgevallen :mrgreen:

Het was een mooie race. Alonso heeft verdient gewonnen.. als je 15 ronden lang der Meister achter je weet te houden die met gemiddeld 1,5 seconden per ronde op je af stormt, dan weet je wel wat racen is..

een dikke 9 voor deze wedstrijd.... man van de wedstrijd was natuurlijk wel Michael Schumacher..... :worshippy:

(als je wint, dan verliezen anderen, maar je kan nooit overwinnen doordat anderen verliezen :eh: )
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D een dikke 9 voor deze wedstrijd.... man van de wedstrijd was natuurlijk wel Michael Schumacher..... :mrgreen: voor een keer helemaal mee eens zo zie je maar zelf als je geen schum fan bent kan je ook eerlijke blijven :mrgreen:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Curbstone Models schreef:Ik hoop gewoon dat hij wint, en dat hij een mooi gevecht levert met Alonso..

Dat deed hij net niet maar wat een mooi gevecht tot in de laatste bocht, heerlijk seizoen tot nu toe!
Gesloten