Minichamps 1:18
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Rakesh_BMW
Tja, afgezien van gekleurde piping langs de stoelbekleding zou ik niet weten wat je kon verbeteren aan die Minor. Er liggen in het origineel ook rubberen matten op de vloer dus 'tapijt' mis je niet. Voor zo'n simpele auto is de goedkopere serie dus prima. En mijn beperkte kritiek (wieldoppen zijn niet verchroomd en er staat geen 'M'-logo op) is misschien het gevolg van die bezuiniging, daar kan ik goed mee leven.
Afwerking, proporties en lakwerk zijn identiek aan de duurdere serie, dus perfect. Ik vind het een supermodel, hoef niet zo nodig de duurdere uitvoering.
Afwerking, proporties en lakwerk zijn identiek aan de duurdere serie, dus perfect. Ik vind het een supermodel, hoef niet zo nodig de duurdere uitvoering.
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
Rakesh_BMW schreef:Ik zou die SLK wel in 1/18 willen zijn, maar dan de ///AMG versie![]()
weet iemand of die uitkomt binnenkort(maisto/minichamps?)
www2.mercedes-benz.co.uk/content/media_library/unitedkingdom/mpc_unitedkingdom/passenger_cars/products/individualisation/amg/models/clk_55_amg_cabriolet/uk-slk55amgcabrio-overview-410x220-01.object-Single-MEDIA.tmp/uk-SLK55AMGcabrio-overview-410x220-01.jpg
Was wel een fabrikant die er mee kwam weet alleen niet welke.

De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Ricardo schreef:Toch zonde dat Minichamps de goedkope serie (Car Collection) blijft aanhouden
Ik bedoelde het ook niet echt alleen voor de Morris, maar over alle komende modellen. Vind het gewoon erg jammer dat Minichamps heeft besloten om veel modellen onder deze reeks te gaan uitbrengen
maar dan blijft het wel betaalbaar
als volgendjaar de ziekenfonds veranderd kunnen een hoop mensen hun hobby opgeven omdat ze het niet meer kunnen betalen
groet caprigek
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- droomautoos
- Contacteer:
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- De_Modelautogarage
- Contacteer: