Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan me best voorstellen dat flavio dit soort orders geeft,
want die fissi heeft in dit seizoen wel vaker een heel batterijtje auto's opgehouden, en zodra ze 'm voorbij zijn trekken ze wel meteen een heel gat.......
ik bedoel dus dat altijd wanneer 2 teamgenoten elkaar aan de voorkant van het veld inhalen je geruchten krijgt over teamorders. Overigens deed Renault het slim door te zeggen dat Alonso hem in moest halen, op de tv heb je niet gehoord dat Fisichella hem er voorbij zou laten.
Bovenstaande zegt niet dat ik niet denk dat het team orders waren, ik bekijk het gewoon vanuit het FIA/juridisch standpunt. Als het illegaal was bevonden door de FIA/wedstrijdleiding hadden we dat namelijk al lang geweten.
Wel jammer dat Alonso de week ervoor zegt dat ie wel naar Ferrari wil eventueel maar dat hij geen kadootjes van zijn teamgenoot hoeft...
Op zich snap ik best dat ze Fisichella er tussen uit halen en dat Alonso het zelf maar met Kimi moet oplossen. Beter dan in GP 2 of 3 een 2de rijder al terugfluiten maar dit blijven ook gewoon teamorders. Gelukkig kennen ze dit probleem bij McLaren niet. Daar regelt de 2e rijder 9 van de 10 keer zelf wel wat.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.