Bob's modelauto's || *UPDATE Pagina 3: Nieuwe Aston Martin*
*Update: Een jaar later...*
Zo, Bob is terug van weggeweest. Heb er een heleboel nieuwe modelletjes bij. Even een kort verhaaltje:
Ergens vorig jaar heb ik mij aangemeld voor dit forum. Toen had ik alleen maar een paar Maisto's, een Kyosho BMW E90 en een E61 Touring. Nu, meer dan een jaar later, is mijn collectie wat gegroeid en daar wil ik jullie graag van mee laten genieten.

BMW 2002 Baur vs. 2002Tii, beide van AutoArt, allebei Coloradoorange

BMW E36 3-serie, UT Models. BMW E46 3-serie, UT Models en de E90 3-serie, Kyosho.

BMW E46 3-serie Coupé en Cabrio, beide van Kyosho

BMW E61 5-serie Touring, Kyosho, Orientblau, die kende jullie waarschijnlijk al van vorig jaar.

BMW E66 7-serie LCI, Kyosho, Sterling Grau en een BMW 745i van Welly. Die had ik vorig jaar ook al..

BMW E53 X5 LCI, Kyosho, Sterling Grau.

Lancia Delta HF Integrale (EVO II dacht ik), van Kyosho.
En tot slot mijn laatste aanwinst, afgelopen vrijdag binnen gekregen:

Aston Martin DB5, AutoArt, British Racing Green..
Naast mijn collectie heb ik ook nog een site die ik regelmatig update met informatie over mijn hobby's, waaronder schaalmodellen. Mijn DB5 moet ik er nog opzetten, dat doe ik waarschijnlijk over een paar weken, dan heb ik vakantie. Heb het nu nog best druk met school.
Ohja, heb ook nog wat filmpjes gemaakt de afgelopen tijd:
De 2002's
BMW E36 3-serie
De "Siebener"
X5
En tot slot de Baur..
Bob..
Zo, Bob is terug van weggeweest. Heb er een heleboel nieuwe modelletjes bij. Even een kort verhaaltje:
Ergens vorig jaar heb ik mij aangemeld voor dit forum. Toen had ik alleen maar een paar Maisto's, een Kyosho BMW E90 en een E61 Touring. Nu, meer dan een jaar later, is mijn collectie wat gegroeid en daar wil ik jullie graag van mee laten genieten.
BMW 2002 Baur vs. 2002Tii, beide van AutoArt, allebei Coloradoorange
BMW E36 3-serie, UT Models. BMW E46 3-serie, UT Models en de E90 3-serie, Kyosho.

BMW E46 3-serie Coupé en Cabrio, beide van Kyosho
BMW E61 5-serie Touring, Kyosho, Orientblau, die kende jullie waarschijnlijk al van vorig jaar.

BMW E66 7-serie LCI, Kyosho, Sterling Grau en een BMW 745i van Welly. Die had ik vorig jaar ook al..

BMW E53 X5 LCI, Kyosho, Sterling Grau.
Lancia Delta HF Integrale (EVO II dacht ik), van Kyosho.
En tot slot mijn laatste aanwinst, afgelopen vrijdag binnen gekregen:

Aston Martin DB5, AutoArt, British Racing Green..
Naast mijn collectie heb ik ook nog een site die ik regelmatig update met informatie over mijn hobby's, waaronder schaalmodellen. Mijn DB5 moet ik er nog opzetten, dat doe ik waarschijnlijk over een paar weken, dan heb ik vakantie. Heb het nu nog best druk met school.

Ohja, heb ook nog wat filmpjes gemaakt de afgelopen tijd:
De 2002's
BMW E36 3-serie
De "Siebener"
X5
En tot slot de Baur..
Bob..

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Supercharged
- subarufreak
- Contacteer:
Mooie Beemers ! 'k Vind vooral je duo 2002's heel knap...Bob schreef:...
Ben van plan om binnenkort (rond oud en nieuw denk ik) een witte BMW 328 Roadster te bestellen, uit 1937 (uit mijn hoofd).
P.S. 'k Zou ook de 635M van AutoArt overwegen als je houdt van "old/new-timers" - schitterend model

Ik ben van plan om later de M-modellen te kopen. Ik heb sinds kort zeg maar lijstjes waarop staat wat ik van plan ben te kopen. Nu wil ik BMW Mobile Tradition sparen en daarna BMW M(otorsport). Ik ben nu dus van plan om die 328 Roadster te bestellen en misschien nog wat andere oude modelletjes (hangt er vanaf hoe de BMW catalogus van 2007 eruit ziet) en daarna dan allerlei M-modellen te sparen, waaronder de M635CSi en de nieuwe M6, de M5 en evt. - als hij komt - een oudere M5 (E39 of E34). Ook wil ik wat modellen uit de race-wereld zien te halen, maar dat is nog niet helemaal zeker. Als ik klaar ben met mijn Mobile Tradition collectie en mijn Motorsport-collectie, dan ga ik mijn collectie een beetje compleet maken door elke serie af te gaan. De 1-serie, alle 3-series die ik nog niet heb, et cetera. Grote plannen dus..P.S. 'k Zou ook de 635M van AutoArt overwegen als je houdt van "old/new-timers" - schitterend model