A1GP Maleisie
Heb geen goed gevoel meer over Jos.
Sorry om te zeggen voor sommigen, maar hij hoort er niet meer bij. Is allemaal leuk en aardig op vrijdag het snelste zijn, maar de kwalificatie liep minder en de race was helemaal een drama.
Nee stop er maar ander talent in. Niet alleen Jeroen maar ook Jaap van Lagen. Geef die ook maar eens een test.
Sorry om te zeggen voor sommigen, maar hij hoort er niet meer bij. Is allemaal leuk en aardig op vrijdag het snelste zijn, maar de kwalificatie liep minder en de race was helemaal een drama.
Nee stop er maar ander talent in. Niet alleen Jeroen maar ook Jaap van Lagen. Geef die ook maar eens een test.
Weet je dan ook waarom de kwalificatie minder ging, doordat het na de tweede sessie begon te regenen. De eerste sessie had team NL op oude banden gereden en die tijd was niet top. Als het dan na de tweede sessie begint te hozen kun je je topklassering vergeten.
Ik denk dat Lammers niet aan de A1 meedoet om er een leuk testteam van te maken voor "talenten" die ambities hebben die ze toch nooit zullen waarmaken. Wil je resultaten behalen heeft het geen nut om er nu weer een ander in te gooien, voordat diegene gewend is aan de wagen is het seizoen voorbij.
Ik denk dat Lammers niet aan de A1 meedoet om er een leuk testteam van te maken voor "talenten" die ambities hebben die ze toch nooit zullen waarmaken. Wil je resultaten behalen heeft het geen nut om er nu weer een ander in te gooien, voordat diegene gewend is aan de wagen is het seizoen voorbij.

Ik denk ook niet dat de A1 een talentscout iets hoeft te zijn. We hebben al +/-3 man in de F1... En er zijn zat klasses voor nieuwelingen om zich te bewijzen. A1 moet een volwasse klasse worden niet een F3000 etc kloon.
Vind ook niet dat Jos plots weg moet. Hij laat op zich ook niet slechte dingen zien. Laat hem maar rustig zijn seizoen af maken en kijken wat er verder gebeurd. Op zich zit er los van de foutjes wel een stijgende lijn in denk ik.
Vind ook niet dat Jos plots weg moet. Hij laat op zich ook niet slechte dingen zien. Laat hem maar rustig zijn seizoen af maken en kijken wat er verder gebeurd. Op zich zit er los van de foutjes wel een stijgende lijn in denk ik.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Peter Parker schreef:[..]
Worrik boos boos boosi27.photobucket.com/albums/c182/Firefly81backup/hulkgif.gif
Peter, had me dan meteen gezegd dat je zo nu en dan groen wordt dan was ik nooit een discussie aangegaan maar was ik bibberend van angst onder de tafel gaan zitten

- Jolly Club
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: