Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Welkom op het forum Jean eindelijk weer ns iemand uit t zuiden des lands allereerst heb je al een mooie verzameling maar de vitrine is idd ook super voor 1:43 vooral de hoeveelheid licht die erin zit. Lijken me echter wel vrij sterke lichtbronnen, is dat niet schadelijk voor de kleur/decalls van de modellen?
In ieder geval nog veel plezier gewenst van dit forum!
well i started collecting because i like cars and the details on the size. next year i'm gonna try to buy as much as possible BMW's and Old skool DTM cars.
en ik heb de kast nu 3 jaar en nog geen schade aan decals/lak
Toegevoegd na 34 seconden:
en ik heb de lichten alleen aan als iemand langs komt
Jean-Pieteke schreef:well i started collecting because i like cars and the details on the size. next year i'm gonna try to buy as much as possible BMW's and Old skool DTM cars.
Goed voornemen Stap 1 neem een Ebay account Geeft een kick om modellen zo goedkoop mogelijk in handen te krijgen en dan ook nog is post van over de hele wereld te ontvangen
Mooie verzameling! Die vitrine steekt met kop en schouders uit boven wat de meesten hier hebben... je kunt zo zien dat het een goede, professionele kast is.
Is ooit heel duur geweest.
nee ik verzamel al wat langer ik had eerst een ikea kast waar normaal zo'n 2/3 1:18 modellen per plaat konden. toen ben ik overgestapt op 1:43 ( ruimte ) en toen de kast vol was moest ik ze buiten de kast zetten en met geluk stuitten we op die kast
Fraaie verzameling Erg mooie kast en ik ben gelukkig dus niet de enige die ook meer ruimte heeft dan modellen
Toegevoegd na 3 uren 30 minuten:
Jean-Pieteke schreef:well i started collecting because i like cars and the details on the size. next year i'm gonna try to buy as much as possible BMW's and Old skool DTM cars.
Welk jaar? en welk merk? mocht je voor de BMW DTMers gaan zou ik zeggen, wordt advocaat, of accoutant Je zal het geld dan hard genoeg nodig hebben
Jean-Pieteke schreef:in principe wel die jaren maar 1:43 modellen zijn niet zo duur
Zijn een paar BMW's van minichamps die behoorlijk veel gevraagd en zeldzaam zijn en dus heel veel geld kosten als je er 1 wil hebben. Daar doelt Polo denk ik op.