Nee dat is wat ik bedoel. Verzamelen moet leuk blijven. Verzamelen is niet alles hebben (je kunt simpelweg niet alles hebben, ik rijd ook geen nieuwe 911 GT3 bv.) maar op jacht moeten blijven gaan naar die laatste modellen. Ik heb een jaar gezocht voor in tegen die Volvo die ik elders op het forum heb staan ben aangelopen. Kostte me 35 euro wat op zich aan de dure kant is maar iig nog te doen. Op zich is het leuk alle Mclarens te hebben maar een West van 1000 euro gaat me te ver. Ik weet dus dat ik nooit alle Mc's ga krijgen, of ik win vanavond echt veel

, dus richt ik me op enkele uitspringende modellen. 80€ moeten neerleggen voor de eerste maar de 2 die ik erg mooi vind en graag op de 2 open plekken in me kast zou zien staan halen samen makkelijk 500€...
Dat is niet leuk zeker niet als je weet dat er mensen op deze kloot rond lopen die het model ergens op zolder hebben liggen waar geen kip het ziet en het model zelfs niet eens mooi vinden maar alleen maar wachten tot de hype erom heen buiten elke vorm van proportie opgeblazen is. Dit terwijl het model ook in iemands vitrine had kunnen staan en die persoon er elke dag voor bij had kunnen lopen denkend over hoe gaaf hij (of zij moet ik ook zeggen tegenwoordig) het wel niet vind dat ie dat model heeft. Ik zit hier liever met de wetenschap dat ik dat model niet heb omdat er 1200 mensen op deze kloot er elke dag van genieten dan dat ik weet dat er 800 mensen van genieten en 400 hem nooit zien maar wachten tot de prijs ze aanstaat....
Die Volvo presentatie wagen staat hier nu en blijft hier staan. En er wordt elke dag tevreden naar gekeken zoals het hoort. Een model is voor de liefhebber, niet een handelaar of speculant... Als je wil speculeren moet je de beurs maar opgaan. Maar goed dat zeggende ben ik noodgedwongen wel mee gegaan en hoop ik dat ik die 2 mac's er toch ooit eens mee kan kopen.
Waarmee ik overigens niemand veroordeel want zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Maar het speculeren zelf vind ik gewoon een slechte zaak.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.