Bavaria City Racing

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
tom

Bericht door tom »

Zag net beelden van een zeiknatte Balkenende en Opstelten, blij dat ik er niet bij ben geweest... :( Het was echt weer om thuis je verzameling modelauto's eens te bekijken.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Niels schreef:alleen was het programma 1 grote chaos.... Ook vond ik de "security" echt slecht, stelletje mannetjesputters.
Die chaos was soms wel lachwekkend, maar ja je mag toch blij zijn dat ze zoiets organiseren, want waar hebben ze nog meer 3 van 22 huidige F1 rijders op bezoek (lees: Albers, Monteiro en Rosberg)

Wat betreft de "security", helemaal gelijk, had de pech dat ik van mijn baas een VIP kaartje had gekregen :mrgreen: Nou halverwege de middag sloeg bij hun schijnbaar de verveling ook toe, want ze mogen eerst wel een op opvoedcursus. Wat een stelletje rukkers zeg, leken allemaal wel van die Adolfjes die daar ronliepen :?

Verder wel mooie pics gemaakt, met Ho Ping en Coronel staan babbelen, en een autogramm gescoord.
Albers, Verstappen, Lammers en Rosberg gezien, helaas had vooral Albers het erg druk dus geen handtekening van hem. Van Verstappen hoef ik em niet :roll: (moet er wel bij zeggen dat hij ze wel uitdeelt, maar van harte gaat dat niet echt :eh:)

Tsja het weer, eenmaal daar met al die brute bakken vergeet je gauw het k*tweer en het werd alsmaar beter dus al met al toch een bijna zeer geslaagde dag, ik zeg bijna wat ben met wat ruzie bij die Vip-toko vertrokken want het spijt me hoor maar als ik € 275,- euri voor een kaartje moet betalen (Normaal gesproken) mag je toch wel verwachten dat je een beetje fatsoenlijk behandeld wordt, maar het waren echt van die mini-Adolfjes van heb ik jou daar. Daardoor geen foto's van Albers in de Midland :| Dat was wel balen, maar verder wel erg gaaf om dit mee te maken 8)

En toch een beetje respect voor Balkenende, toch zo vrolijk blijven en zwaaien naar het publiek terwijl hij volgas de "Williams"brug af kwam rijden naar de Paddock in die stromende regen :lol:

De pics volgen vanavond wel. 8)
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Gisteren avond was er een verslag op TV. Uiteraard heb ik dit voor het grootste gedeelte gemist. Ik heb nog 1 seconde mee kunnen krijgen van een Bugatti die er rond reed.

Heeft iemand daar nog foto's van, of heeft iemand het verslag opgenomen (op harddisk, DVD of wat dan ook)
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Je hebt weinig gemist.....
Of bedoel je de 15 keer dat CA in beeld was?

Ik heb alleen een paar F1 auto's zien rijden..... de A1GP auto's en de karts. Alle andere auto's zijn niet op SBS te zien geweest.

Bovendien was de montage heeeeeel slecht. Ze lieten 2 keer hetzelfde stukje zien waarin Monteiro rondreed.
Jammer, voor een programma van 1 uur hadden ze meer kunnen laten zien dan een reclamefilmpje voor CA.
Maar das natuurlijk mijn mening.

Ik ben heel erg benieuwd naar fotos van alle relatief onbekende auto's die er tussen reden. De F1 en A1GP auto's kennen we waarschijnlijk allemaal wel :wink:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Hier dan even wat pics 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel makelijke foto's waren er niet te maken puur omdat het een puinhoop was :lol:

Afbeelding

En natuurlijk bij het vrouwtje weer even punten scoren door een krabbel van hem te halen :roll: 8)

Afbeelding

En natuurlijk voor mezelf enige versnapering :angel:

Afbeelding

Morgen gooi ik er nog wel wat meer op, maar imageshack klapt er elke keer uit :?

Oh ja, Viperarry, ga maar vast met Volvo mailen :mrgreen:

Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Zat te kijken en ik denk dat polo weer een ombouw moet maken :mrgreen:

Mooie foto's vooral die eenalaatste
Laatst gewijzigd door fish88 op ma 21 aug 2006 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Coole fotos! Vooral de voorlaatste :wink:

Ziet eruit dat de Carrera GT van Michiel Perridon achter Roger Grouwels zn Competition Coupe geparkeerd staat.

Ik ben erg benieuwd naar meer fotos..... lijkt erop dat ze een iets gewijzigde livery hebben (met in ieder geval eigen startnummers hier!)

Thanks voor de highres fotos.... zo waren ze nog niet eerder op internet te vinden (Club RTL heb ik lange tijd moeten gokken)
tom

Bericht door tom »

nu.nl schreef:Politie arresteert security Bavaria City Racing

Uitgegeven: 22 augustus 2006 12:11
Laatst gewijzigd: 22 augustus 2006 15:33
ROTTERDAM - Zes medewerkers van een beveiligingsbedrijf zitten vast voor openlijke geweldpleging. Het bedrijf was ingehuurd voor de Bavaria City Racing van zondag in Rotterdam. Ze zouden een 26-jarige Rotterdammer zo hebben mishandeld dat de man in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis is beland, meldde de politie dinsdag.

Het hoofd van de beveiliging zondag spreekt de mishandeling tegen. Er is wel wat geduwd en getrokken, omdat de Rotterdammer zich niet zo maar uit het vip-dorp liet verwijderen, weet hij. De beveiligers zouden hem echter niet hebben geslagen. "Zij zijn speciaal getraind en opgeleid voor dit soort incidenten." Volgens hem hebben juist twee beveiligers een klap ontvangen.

Schermutselingen
Het hoofd van de beveiliging zegt dat de man zich samen met een groepje vrienden vervelend gedroeg. "In het vip-dorp waren wat schermutselingen. Tussen de jongeren en bezoekers ontstond wat geduw en getrek en er werd zelfs geslagen. De mannen werden daarop aangesproken door de beveiligers. Zij hebben geprobeerd de man te kalmeren, maar dit lukte niet."

Zelfs een van de mannen uit de groep wilde hem tot bedaren brengen. Dat liep uit op een handgemeen, heeft het hoofd van de beveiliging gehoord. Uiteindelijk lukte het de beveiligers de oproerkraaier buiten het vip-terrein te zetten. Ook de politie meldde dat de 26-jarige Rotterdammer door het lint ging. "Waarna hij werd aangehouden door de beveiligers", aldus een woordvoerster.

Coma
Nadat de man buiten het vip-terrein was gezet, kreeg hij last van versnelde ademhaling. Daarna stokte zijn adem waarop hij moest worden gereanimeerd. Later op de avond kwam uit het onderzoek in het ziekenhuis naar voren dat de 26-jarige Rotterdammer ernstig inwendig hoofdletsel had opgelopen. Hij is opgenomen op de intensive care, aldus de politie. De man ligt in coma.

Zes mannen in de leeftijd van 20 tot 45 jaar en afkomstig uit Heeg, Leeuwarden, Mookhoek (Zuid-Holland) en Arnhem hebben zich gemeld op het politiebureau in Rotterdam. Zij zijn ontdaan. De organisatie van de racespektakel betreurt het incident. "Het is vreselijk voor het slachtoffer en alle andere betrokkenen", zegt Herman Vaanholt. "Het is vervelend als zoiets gebeurt na zo'n mooi evenement." Het incident gebeurde rond half acht 's avonds.

Het feest in het dorp liep op zijn eind. Het evenement was om 17.00 uur afgelopen.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Niet echt verrassend, echte lijers waren die gasten van Security (sommige), en dan altijd met dat schijnheilige "Goede middag heren".
Afbeelding
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Poeh,

Ik hoor net dat de 26 jarige persoon is overleden. :cry: :thump_down:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Zelfs Jan in een A1GP karretje:

Afbeelding
Wouter

Bericht door Wouter »

jaja eindelijk mijn foto's 8) (wel heel erg laat :oops: )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en ik heb er nog meer foto's van auto's maar die zijn allemaal mislukt :cry:
tom

Bericht door tom »

Lastig hè, racewagens fotograferen met een digitale camera... ik kom ook altijd terug met geheugenkaarten vol foto's van met leeg circuit en stukjes achtervleugel :) Heb veel bewondering voor mensen die goede actiefoto's hiervan kunnen maken (een dure, snelle camera helpt wel trouwens).
Jordy

Bericht door Jordy »

Ik was er ook :mrgreen:

Aantal Hoogtepunten :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik stond aan de Singel richting Hofplein.
Plaats reactie