Ferrari boot

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Een decal? Ze zijn vrij prijzig, dan had ik verwacht dat het ook echt hout zou zijn of iets wat er op lijkt tenminste, maar ik had geen decals verwacht...
///M Power

Bericht door ///M Power »

Ik vond het hout er wel aardig uit zien, en dan betaal je 395 euri en dan krijg je een decal plankje? :evil: Hadden ze net zo goed even een echte houten bodem kunnen maken voor dat geld!
Afbeelding
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Voor als je zelf aan de slag wilt, de decals liggen erachter.

1:18, en 69 euro startbod. 145 euro oid nu kopen.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=223&item=6902330818&rd=1&ssPageName=WDVW
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

het model is verkocht voor 109 euro. Dat valt opzich nog mee.. Je moet alleen goed met decals overweg kunnen anders verpruts je het hele model. Het zal wel heel moeilijk zijn om er dan weer de juiste decals bij te krijgen!
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Stukje peren-fineer halen en dit vooraf in de juiste kleur beitsen. Perenhout (en het meeste fruitbomenhout) heeft een erg dichte structuur, en benadert dus de mahonie structuur op 1:18. Alleen de kleur is verkeerd. (vandaar de beits)

Neem een paar tinten lichter dan het origineel, modelboten / auto's lijken toch vaak al donkerder, doordat er minder licht op valt. De meeste beits is te verdunnen met water of peut.
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

dat lijkt me een hele goed optie, waardoor het model ook veel dichter bij de realiteit komt! Je moet het alleen even weten hoe het moet :thump_up:
Plaats reactie