Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik had de modellen al sinds donderdag maar nog geen tijd om ze op de foto te zetten ... heb er nog zeker 8 staan die nieuw zijn en op de foto moeten ... moet ook nog een nieuw M5 terug brengen naar de dealer omdat de lak hier en daar licht beschadigd is ...
Het onderdeel nummer zal ik vanavond ff opzoeken en dan morgen plaatsen ... maar als het goed is, moet 'e gewoon in de vitrine bij de dealer staan!
Ik vind de Art Car Collection super, alleen erg duur ... 120 Euro per model ... krijg dan nog wel korting bij de dealer maar het blijft duur ... aan de andere kant kost een beetje Autoart tegenwoordig ook al gauw 60 - 80 Euro ...
Het onderdeel nummer van de E28 M5 is overgens 80420411043.
Tjaard schreef:Ik vind de Art Car Collection super, alleen erg duur ... 120 Euro per model ... krijg dan nog wel korting bij de dealer maar het blijft duur ... aan de andere kant kost een beetje Autoart tegenwoordig ook al gauw 60 - 80 Euro ...
Het onderdeel nummer van de E28 M5 is overgens 80420411043.