Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nice! Las net dat er ook een 1:1 007 DB5 geveild gaat worden, mischien wat voor jou collectie? Overigens zijn de twee updates hiervoor ook erg netjes .
Ik ben ook al jaren hevige Bond-fan! En net als jij verzamel ik ook de JBCC.
Nu heb ik even een vraagje over bovenstaande foto...
De dvd's onderaan in de kast, welke zijn dit?
Voor zover ik kan zien is dit de Special Edition reeks van DRNO tot en met DAD, met daarnaast CR en NSNA.
Maar links staan er nog 2 of 3 (naast de Special Editions) en rechts nog 1 naast NSNA.
Ik ben ook al jaren hevige Bond-fan! En net als jij verzamel ik ook de JBCC.
Nu heb ik even een vraagje over bovenstaande foto...
De dvd's onderaan in de kast, welke zijn dit?
Voor zover ik kan zien is dit de Special Edition reeks van DRNO tot en met DAD, met daarnaast CR en NSNA.
Maar links staan er nog 2 of 3 (naast de Special Editions) en rechts nog 1 naast NSNA.
Groetjes
Lars
Beste Lars,
De dvd's die jij bedoelt zijn " kastvulling". Zijn namelijk zelfgemmaakte dvd's met vakanties e.d. Als het deurtje van de kast dicht is, zie je die namelijk niet
Amaai 2 mooie aanwinsten weer. Ik wist niet dat die kleine DB5 ook zoveel werkende gadgets had.
Dat is zoals bij de Dinky Toy van vroeger, die had dat ook denk ik.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Hmmm, paar updates gemist. Die lijkwagen is echt super, na een paar teleurstellende modellen in de serie. De MC-versies zijn altijd mooi en goed gedetailleerd. Mooi spul!
Wow, die acrostar is wel erg gaaf! De Ford staat hier ook al een tijdje en is ook een leuk model. Vandaag eindelijk de Tank, Fuego en ook de Ford Edge binnen gekregen. De Ford ziet er toch aardig uit ondanks de mindere berichten
Ik kan nu ook bevestigen dat de serie in Frankrijk is gestopt. De dragon tank was daar het laatste model, aangezien dit zo in het boekje vermeld staat
Powersprint schreef:Wow, die acrostar is wel erg gaaf! De Ford staat hier ook al een tijdje en is ook een leuk model. Vandaag eindelijk de Tank, Fuego en ook de Ford Edge binnen gekregen. De Ford ziet er toch aardig uit ondanks de mindere berichten
Ik kan nu ook bevestigen dat de serie in Frankrijk is gestopt. De dragon tank was daar het laatste model, aangezien dit zo in het boekje vermeld staat
Foto's van mijn kant zullen spoedig volgen.
Ik ben zeker benieuwd naar de Edge. Op de meeste foto's lijken de velgen een beetje minder. Volgens het boekje is nr. 91 de Ford Edge. Die verwacht ik dus bij de volgende zending. Ik hoop dat de geruchten waar zijn en dat er bij de laatste uitgaven nog enkele Rolls Royces zitten