1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest
Het verkwanselen van Fiat, Alfa en Lancia met wat opgewarmde Chryslers staat in ieder geval qua vormgeving los van deze monsters, die Thema kun je echt niet voor een Italiaans ontwerp aanzien. Ik snap echt niet dat ze niks van Saab hebben geleerd.
Saab was General Motors. Misschien dat ze bij Chrysler denken dat ze met Badgeswappen wel succesvol kunnen zijn.tom schreef:Het verkwanselen van Fiat, Alfa en Lancia met wat opgewarmde Chryslers staat in ieder geval qua vormgeving los van deze monsters, die Thema kun je echt niet voor een Italiaans ontwerp aanzien. Ik snap echt niet dat ze niks van Saab hebben geleerd.
Even een tikje uitdelen aan GM.
Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Da's misplaatste arrogantie. Zowel Saab als Fiat/Alfa/Lancia zijn te sterke merken om verwaterde versies van te produceren. En dat terwijl de klanten van Saab al waren voorbereid door de 9000 (= Fiat Croma, Lancia Thema, Alfa 164). Het ongelofelijke feit is nu dat het vanuit Fiat komt, terwijl die hun merk beter zouden moeten kennen.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Een wijs man sprak (typte?) ergens in juli 2009 het volgende:

Fokking halleluja!!!!
Thank you India! Dit is toch gewoon pure perfectie!?!?!? Met zo'n heerlijke rauwe V8 er in... WANT ONE!!!!!!!!!!!!!111111
Bye, bye Hyuandai koplampen!1:18 24/7 schreef:Ik had graag deze achterkant op mijn XJ:
http://www.autoblog.nl/gallery/Jaguar/X ... XFR_02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan dit front:
http://www.autoblog.nl/gallery/Jaguar/X ... 010-05.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
In plaats van deze:
http://www.autoblog.nl/gallery/Jaguar/X ... XFR_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Een XF met XJ neusje dus eigenlijk...
En als dat teveel moeite is doe dan gewoon maar een caddy CTS-V!![]()
![]()
Thanks!

Fokking halleluja!!!!

Thank you India! Dit is toch gewoon pure perfectie!?!?!? Met zo'n heerlijke rauwe V8 er in... WANT ONE!!!!!!!!!!!!!111111

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Arrogantie heeft hier niks mee te maken hoor. Ik gooide gewoon het eerste wat in mij opkwam in de ether.tom schreef:Da's misplaatste arrogantie. Zowel Saab als Fiat/Alfa/Lancia zijn te sterke merken om verwaterde versies van te produceren. En dat terwijl de klanten van Saab al waren voorbereid door de 9000 (= Fiat Croma, Lancia Thema, Alfa 164). Het ongelofelijke feit is nu dat het vanuit Fiat komt, terwijl die hun merk beter zouden moeten kennen.
Wat ik jammer vind aan dit soort beslissingen van autofabrikanten, dat is dat je op een manier als deze, toch je eigen identiteit een beetje uit het oog verliest.
En natuurlijk zal het veel voordeliger zijn om platforms en bijna complete modellen te delen, (Aygo / C1 / 107)(Sharan / Alhambra / Galaxy), maar in hoeverre ben je dan nog een "eigen" merk??
Toen je destijds Daimler-Chrysler kreeg, toen werd er vooral techniek gedeeld, maar behielden de modellen wel hun eigen gezicht.
Nu met de Chrysler Lancia's vind ik, dat de eigen identiteit ver te zoeken is.
Groeten Roeland.
Die arrogantie was vanzelfsprekend niet voor jou bedoeld, maar voor de Fiat-directie.
snotjezushallozég
zijn booskijkertjes nu ook een optie bij Jaguar?

zijn booskijkertjes nu ook een optie bij Jaguar?

- togicollector
Ik vind ze ook weinig fraai, net als de vorige koplampen trouwens...
Heb met deze auto vlak na de introductie een aantal keren gereden en was niet echt onder de indruk van het karakter. Wat dat betreft maakte de Lancia Thesis veel meer indruk die ik tijdens de preview een uur heb mogen sturen...
Koen
Heb met deze auto vlak na de introductie een aantal keren gereden en was niet echt onder de indruk van het karakter. Wat dat betreft maakte de Lancia Thesis veel meer indruk die ik tijdens de preview een uur heb mogen sturen...
Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh sorry, verkeerd begrepen. Nu is jouw reactie mij meteen een stuk duidelijker.tom schreef:Die arrogantie was vanzelfsprekend niet voor jou bedoeld, maar voor de Fiat-directie.
Groeten Roeland.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Prachtige auto hoor, die Jaguar, maar ik vind het nog steeds half Aston half Mondeo 

maar met half Aston is niks mis tochMaarten Mercedes schreef:Prachtige auto hoor, die Jaguar, maar ik vind het nog steeds half Aston half Mondeo

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Wel als ze het verkopen met Jaguar badgeBasselijn schreef: maar met half Aston is niks mis toch

- MartinBond
- Contacteer:
Kan Jag alleen maar goed doenMaarten Mercedes schreef:Wel als ze het verkopen met Jaguar badgeBasselijn schreef: maar met half Aston is niks mis toch

Omdat een een flink aantal bestuurders simpelweg niet kan rijden maar toch op de weg blijft zitten, of gewoon eigenwijs zich lomp blijft gedragen op plekken waar ieder persoon met een IQ van boven de 40 snapt dat dat niet kan knallen de veiligheidseisen omhoog. Helaas zijn we niet heel zuinig geweest op de planeet du de milieuvoorschriften knallen omhoog. Etc, etc. Maar ondertussen willen we wel met zijn allen meer auto voor minder geld.Roebas schreef: Wat ik jammer vind aan dit soort beslissingen van autofabrikanten, dat is dat je op een manier als deze, toch je eigen identiteit een beetje uit het oog verliest.
Daarnaast is men trouwer aan de buurman of het modebeeld dan aan een merk. Hyundai krijgt het hierdoor notabene voor elkaar lelijke opgepomte Twingo's verkocht te krijgen, stuk voor stuk aan mensen die een buurman in een Land Rover (zoals Tom al zei het enige merk wat wat te zoeken heeft in dit genre) zien thuis komen, maar 3 keer moeten slikken als ze de prijslijst zien. Ik kan met de beste wil niet begrijpen waarom je, als je een Land Rover niet kunt betalen je maar kiest voor een Santa Fe. Ik zou nog liever de eer aan mezelf houden en bij Rico van de flat af springen. Maar zat mensen die bang zijn niet mee te komen met hun collega's, over hun schaamte heen stappen en een Hyundai Santa Fe kopen.
En fabrikanten moeten maar zien hoe ze overleven. Degene die het meeste (en of dat nu imago, mode of echt kwaliteit is) weet te bieden voor de laagste prijs wint. In die strijd wil je de eerste zijn. Toyota koos voor extreme besparingen binnen de productie, VW voor 5 merken op hetzelfde onderstel, schaalvergroting. En uiteindelijk volgen ze elkaar toch allemaal weer op in elkaars successen. De Italianen rennen zoals gewoonlijk er achter aan en proberen in paniek weer bij te komen. Zie het resultaat bij Lancia.
Als liefhebber van auto's wordt het er mss niet beter op maar voor de meute wel. En die bepalen toch waar je heen gaat ook al is dat naar de verdoemenis. Democratie is de dictatuur van de meerderheid....
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Amen !!
Ik zou best een Land Rover willen rijden, maar echt no way, dat ik zo'n Koreaanse vervangingsmiskleun koop, omdat de L.R. buiten mijn budget is.
Dan tuf ik wel lekker simpel verder in mijn Golfje III GT.
Groeten Roeland.
Ik zou best een Land Rover willen rijden, maar echt no way, dat ik zo'n Koreaanse vervangingsmiskleun koop, omdat de L.R. buiten mijn budget is.
Dan tuf ik wel lekker simpel verder in mijn Golfje III GT.
Groeten Roeland.