Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
Re: Mr. Dj M. --> 1:18 Ferrarietje is binnen :D
Alle Otto's van deze pagina's (met toestemming uiteraard) bijeengebracht op http://www.routenationale.com/collectio ... obile.html met een enkele aanvulling.
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Goed bezig Tripoux, er komt binnenkort nog meer Otto nieuws aan dat is iets dat ik kan beloven, alleen wanneer is er eindelijk eens tijd....
De 125S die ik heb staan heeft wel mooie losse spaken. Die herbergt alleen verder wat minder details, maar dat is logisch want die zijn er gewoon niet. Wat mij betreft is dat model wel CMC niveau. Kennelijk was het geld voor de 410 dus gewoon op, maar dat vind ik verkeerde bezuinging. Die dingen zijn toch 150 euro nieuw in principe (al is de adviesprijs 200...).
Dus nee, de prijs helemaal meer waard tov de Elite dus niet. De 125S had ik echt voor een prikkie, de 410 helaas niet....
De Super Elite details zijn toch wel erg mooi, je krijgt namelijk extra metalen delen, maar het brengt de 410 in ieder geval niet op CMC niveau. Had na wat kleine extra toevoegingen wel gekund, het grote punt blijft echter de wielen die standaard Elite zijn. Die bestaan dus uit een voor en achter rijtje spaken in een plat vlak, daar waar het er in het echt natuurlijk eentje voor en achter is, maar die kruisen elkaar dan nog. Je zou dus eigenlijk vier niveau's moeten hebben. Dat wordt echter lelijk als de basis een plat vlak is, dus losse spaken zijn gewenst.Bugatti Veyron schreef:Fraai model.Jammer dat het model tegenvalt. Naar mijn mening is het tamelijk jammer dat Hotwheels tegenwoordig alle Ferrari's in 1:18 produceert. Ook al wordt de kwaliteit steeds beter, Kyosho is gewoon een betere fabrikant. En de meerprijs van de Super Elite ten opzichte van de normale Elite zie je denk ik (heb er geen ervaring mee) toch niet helemaal terug. Het is jammer dat bij dit model bijvoorbeeld de zijruitjes niet dicht zijn. Ondanks dat is dit toch een hele mooie Ferrari.
De 125S die ik heb staan heeft wel mooie losse spaken. Die herbergt alleen verder wat minder details, maar dat is logisch want die zijn er gewoon niet. Wat mij betreft is dat model wel CMC niveau. Kennelijk was het geld voor de 410 dus gewoon op, maar dat vind ik verkeerde bezuinging. Die dingen zijn toch 150 euro nieuw in principe (al is de adviesprijs 200...).
Dus nee, de prijs helemaal meer waard tov de Elite dus niet. De 125S had ik echt voor een prikkie, de 410 helaas niet....
Helemaal mee eens, heb zelf geen super elite en komt zoals je zegt omdat ik deze toch wel hoge prijs niet terecht vindt, voor mij blijft autoart op dat punt de referentie. Is zeker niet dat autoart perfect is maar bij andere merken in hun prijsklasse worden verwachtingen niet altijd ingelost.
Mooi model, maakte Ferrari tegenwoordig nog maar zulke mooie auto's...
Die tegenvaller had ik ook bij de twee HotWheels-modellen die ik kocht.

- Mr. Dj M.
Nou hij is zo goed als klaar!

-
- Moderator
Wat een fraai kleur en wat een fijne details.
Allen wat zien de banden en dunnetjes en fragiel uit
Allen wat zien de banden en dunnetjes en fragiel uit

zo das een mooi modelletje, ik wist niet dat ie in die kleur leverbaar was
die details zijn ook subliem

die details zijn ook subliem

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- Niek-106
- Contacteer:
Zeer mooie aanwinst, kleurtje staat deze Italiaan ook erg netjes 

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Behoorlijke verbetering
, zou alleen de banden inderdaad nog vervangen door iets bredere exemplaren
.
Had ik al gezegd dat die kleur geniaal is...?

Had ik al gezegd dat die kleur geniaal is...?

Mooi geworden
Wel slordig dat het embleem ondersteboven zat
Gelukkig heb je m mooi opgeknapt!

Wel slordig dat het embleem ondersteboven zat

Gelukkig heb je m mooi opgeknapt!
Wild wild horses couldn't drag me away
- Mr. Dj M.
DankSilverarrow schreef:Behoorlijke verbetering, zou alleen de banden inderdaad nog vervangen door iets bredere exemplaren
.
Had ik al gezegd dat die kleur geniaal is...?![]()

Bredere bandjes, ach het origineel was niet veel breder, maar wel vooral "veel" hoger! Passen op dit metaal doen ze sowieso net niet lekker, dus ik hou het lekker bij de bandjes die op dit metaal horen. Smal zijn ze wel ja, maar vergeet niet dat dit dus thuis hoord op de eerste straat Ferrari de 125S. Die Super Elite heb ik er dus voor moeten "slopen", maar wees gerust, daarvan komt binnenkort wel een nieuwe mijn kant op

- MitsuGalant
Mooie wagen, ziet er sjiek uit
Ik zou de banden ook zo laten, zeker omdat de 'vroegere' auto's nog niet altijd uitgerust waren met brede plakken. Ik vind het wel iets hebben!

Ik zou de banden ook zo laten, zeker omdat de 'vroegere' auto's nog niet altijd uitgerust waren met brede plakken. Ik vind het wel iets hebben!
- MustangCruiser
Moooi ferrarietje.... 

- Jaap
- Contacteer:
prachtig wat een details 

- Montezemolo
- Contacteer: