Momenteel is er niet veel vitrine opstelling...supra007 schreef:die ferrari is ect![]()
ik vind dat eerlijk gezecht toch een van de mooiste achtervolgingen in een film![]()
zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen of je een foto van je vitrine opstelling wilt maken?
Wist je dat die zwarte daytona in de serie geen echte ferrari was, maar een kit op basis van een corvetteFerrarifan schreef:Zeer geslaagd modelIk heb zelf ook getwijfeld om deze aan te schaffen, maar ik ben toch meer fan van de Testarossa´s van Kyosho. Heb je er wel eens over nagedacht de zwarte Daytona uit de eerste afleveringen van Miami Vice aan te schaffen? Kyosho heeft de zwarte uitvoering, alleen weet ik niet of ze de GTS (Cabrio) uitvoering maken.
Bedankt! De gyproc is ondertussen volledig geplaatst en gevoegd. Elektriciteit en verwarming bijna volledig doorgetrokken. binnenkort beginnen aan een scheidingswand. Planning voor volgend jaar is...plafond beginnen rond de paasvakantie en een vloerafwerking tegen de zomerPaul M schreef:Zijn weer mooie modellen erbij in de verzameling![]()
Vooral die Pontiac GTO is bruut!
Succes met de verbouwing ben benieuwd naar het eindresultaat![]()
Groet,
Paul
Nee, dat is totaal nieuw voor me. Eigenlijk best wel een teleurstellingBert schreef:Wist je dat die zwarte daytona in de serie geen echte ferrari was, maar een kit op basis van een corvetteFerrarifan schreef:Zeer geslaagd modelIk heb zelf ook getwijfeld om deze aan te schaffen, maar ik ben toch meer fan van de Testarossa´s van Kyosho. Heb je er wel eens over nagedacht de zwarte Daytona uit de eerste afleveringen van Miami Vice aan te schaffen? Kyosho heeft de zwarte uitvoering, alleen weet ik niet of ze de GTS (Cabrio) uitvoering maken.
leuke collectie moviecars trouwens