Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Veel updates besef ik de laatste dagen, maar dit is weer een ouderwetse 1:43 update van Autoart Lambo Gallardo en een Ferrari van de China Tour 2005. Beide vallen buiten Le Mans of F1, maar ik heb iets met de schoonheid van deze twee modellen. De Gallardo heeft sturende voorwielen, dat heb ik nog nooit gezien in 1:43. Er hangt zelfs een stopbord aan de binnenzijde van de portier.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op ma 29 jan 2007 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat moet een vergissing zijn
Spydermen verzameld modelauto's zonder lakschade
Victor onze hebben succes gehad
Doe zo verder & niet vervallen in oude gewoontes hé
PORSCHE schreef: Dat moet een vergissing zijn
Spydermen verzameld modelauto's zonder lakschade
Victor onze hebben succes gehad
Doe zo verder & niet vervallen in oude gewoontes hé
Ja ik heb een aardige verzameling zonder lakschade hoor Toch kan ik die ook niet laten staan, hun leeftijd geeft zoveel charme.
Jullie herinneren jullie nog wel die tanker van Aral. Ik wist van het bestaan van een tankstation van Siku. Via het Siku Forum bood iemand me die aan plus nog de autobrug en parkeerplaats diepladers van Siku.
De brug staat op een Mack, de parkeerplaats op een MAN en het tankstation op een Hanomag Henschel. Wat zo aardig was, dat diegene op weg naar huis van zijn werk gisteren ze bij me af kwam leveren en nog een 10tje minder wilde hebben ook. Als ik er maar plezier van had, zei hij. Echt te gek