Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
TVR freak schreef:Alleen, waar is de 917L #17 in Gulf kleuren nou gebleven?
Mod-edit:
Daar stond een webwinkelnaam bij, dus verwijderd, mooie kans om deze opnieuw te posten. (wel van de AA site a.j.b.)
Nee, ik bedoel op de AA site zelf. Dit model heeft namelijk lange tijd onder 'Coming soon' gestaan maar is daar in een keer weg en is ook niet verplaatst naar 'New release'. Ook is hij niet bij de Porsche modellen op de site te vinden... Ik snap er niks van
Boh die Porsche Carrera GT ziet er super uit, die ga ik zeker halen alleen word twijfelen tussen de zwarte en deze, maar jah als je ze allebei haalt dan heb je alleen de minichamps versie
Om eerlijk te zijn een tegenvaller. Ksnap dat hij minder mooi is als de normale modellen van AA maar dog hinges? En het interieur is 1 brok plastic... Trouwens toch een lelijke bak met de debiele wielkasten maar dat is mijn smaak.
Denk dat dit ook niet helemaal te wijten is aan AA. Het lijkt me dat Mercedes gewoon een behoorlijke lepel in de pap heeft gehad en het model zo snel mogelijk op de markt heeft willen hebben. Dit model heeft dezelfde kwaliteit als de dealeredities van kyosho helaas. Het schijnt wel dat er binnenkort een LWB versie uitkomt met betere afwerking, dus nog even afwachten
Ferraghini schreef:Wat is precies een dealer-edition? en wat zijn de nadelen? Is bijv. een M3 CSL dealer-edition en een gewone anders?
Vaak zijn het alleen de kleuren die anders zijn en de verpakking. Dealer editie's komen vaak (in het geval van BMW) in een mooie kartonen zwart / grijze doos met daarop het BMW logo erop Met daarin een piepschuim doos waar het model inzit. In het geval van de mercedes zal hij in een grijze normale doos komen met het logo van mercedes erop.
Ferraghini schreef:Maar een dealer-editie is meestal goedkoper. Maar toch kopen mensen de duurdere versie. Waarom?
In de meeste gevallen is de dealer editie duurder bij mijn weten. Als voorbeeld de dealer editie van de porsche kost +/- 40 euro en dezelfde wagen kost als normale versie +/- 30 euro
Die 2 andere staan nog niet op de site maar hebben ze al wel aangekondigd. En die Calsonic kunnen ze maar beter doen ook want uitgaande van het feit dat die ging komen heb ik de Calsonic skyline gekocht. Alhoewel een knalgele Darkdog DTMbenz er ook leuk naast zou staan...
Overigens zijn het volgens mij wel weer allemaal sealed bodies. Aangezien ik geloof ik de enige ben die daar absoluut geen moeite mee heeft.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.