Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Hoewel ik van origine vredelievend ben, heb ik toch aardig wat leger voertuigen. Dit is een Leopard tank gekocht via Marktplaats van iemand uit Purmerend. Hij was goedkoop omdat er vele onderdelen misten. E.e.a. heb ik bij besteld en met nieuwe decals is hij weer als nieuw.

Deze racetransporter van Lesney had ik al eerder ooit gekocht, maar die was verre van compleet en de onderdelen waren niet meer te krijgen. Uiteindelijk heb ik hem verkocht en laatst kwam ik deze voor 5 euro tegen. Wat ik vooral leuk vind is de circuit namen op de zijkant.

Deze racetransporter van Lesney had ik al eerder ooit gekocht, maar die was verre van compleet en de onderdelen waren niet meer te krijgen. Uiteindelijk heb ik hem verkocht en laatst kwam ik deze voor 5 euro tegen. Wat ik vooral leuk vind is de circuit namen op de zijkant.

- Donkervoort
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik ben eens gaan uitzoeken. Bij Zil vond ik geen link. Toevallig vond ik zoekend naar de achtergrond van die Siku legertruck een foto van een Ford AA truck uit 1930. Toen bleek dat ze onder licentie gebouwd werden in verschillende landen waaronder Rusland. Daar heette ze GAZ trucks. GAZ AA. Nu heb ik dus wel een antwoord op die 3 trucks, maar die Siku versie kan ik nog niet vinden.buttonfreak schreef:Ik meen dat dit Zil trucks zijn. Ik meen ook dat dit handgemaakte modellen zijn. Althans, zo worden ze vaak aangeboden...
- coolpappa04
- Schaal: 1:18

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Allereerst leuke nieuwe aanwinsten!Peter Parker schreef:[..]
Ik ben eens gaan uitzoeken. Bij Zil vond ik geen link. Toevallig vond ik zoekend naar de achtergrond van die Siku legertruck een foto van een Ford AA truck uit 1930. Toen bleek dat ze onder licentie gebouwd werden in verschillende landen waaronder Rusland. Daar heette ze GAZ trucks. GAZ AA. Nu heb ik dus wel een antwoord op die 3 trucks, maar die Siku versie kan ik nog niet vinden.
Over de SIKU-truck: Bij mijn weten is dit een Borgward. Nu ik over je GAZ-trucks nadenk, dat zou wel eens kunnen kloppen...
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: