Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
Re: Gerben's Dutch Drivers (29-4 Ferrari, BMW en Renault))
Prachtige update Gerben! Ik ga helemaal voor de BMW, die is top! 

Mooi gevarieerde update
De World Series by Renault is wel het toppertje

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het kan soms snel gaan. Hier ben weer met de volgende update.
Dit model was al bijna klaar dus dat laatste stukje heb ik nu ook nog even kunnen doen.
Dit is het model van de Chevrolet Corvette C5-R waar Jos Menten in 2005 de 24 uur van Spa-Francorchamps mee heeft gereden.
Dat was samen met de Belg Duez en de Fransen Cayrolle en Hernandez. Na een etmaal racen kwamen zij als 8e over de finish.

de echte

Dan een model van Jan Lammers.
Dit is de Porsche RS Spyder waar Jan samen met de Belg Didier Theys en de Zwitser Freddy Lenhard de 12 uursrace op het circuit van Sebring gereden hebben.
Dat was voor het team van Horag racing en zij zijn er mee op de 7e plaats geeindigd. Het model is van Minichamps.

en de echte

Dan een waar ik weer wat meer moeite voor heb moeten doen.
Ik had dit model gekocht op ebay. Maar toen ik het pakketje thuis kreeg zat er een model in die er wel heel erg op leek maar niet het zelfde was. Natuurlijk snel kijken of ik wel de juiste besteld had, en dat bleek het geval te zijn. Dus na wat contakt met de verkoper heen en weer bleek dat hij die van een jaar eerder had opgestuurd. Ik het model dus weer terug gestuurd en gisteren kwam een pakketje met het goede model en een envelop met geld voor de verzendkosten die ik had moeten maken om het model terug te sturen. Kijk zo kan het dus ook! Prima.
Dit is een het model van de Volkswagen Scirocco GT24 waar Calo van Dam de 24 uursrace op de Nurburgring mee gereden heeft in 2009.
Hij is hiermee derde in zijn klasse geworden en 20e overal. Niet slecht, zeker niet als je er voor de eerste keer kwam.

En een mooi sfeer plaatje van de echte

Dan de laatste. Die was al een tijdje klaar maar was hier nog niet te zien geweest (alleen bij Matt wel dan..) maar nu ook bij miji.
Dit is de Ferrari F355 waar Jan vd Flier het European Ferrari Challange mee reed in 1996. Hij deed dat voor team Croymans.

En weer de echte

Nou dat was het dan weer voor nu.
Een plezierige dag verder..
-Gerben-
Dit model was al bijna klaar dus dat laatste stukje heb ik nu ook nog even kunnen doen.
Dit is het model van de Chevrolet Corvette C5-R waar Jos Menten in 2005 de 24 uur van Spa-Francorchamps mee heeft gereden.
Dat was samen met de Belg Duez en de Fransen Cayrolle en Hernandez. Na een etmaal racen kwamen zij als 8e over de finish.

de echte

Dan een model van Jan Lammers.
Dit is de Porsche RS Spyder waar Jan samen met de Belg Didier Theys en de Zwitser Freddy Lenhard de 12 uursrace op het circuit van Sebring gereden hebben.
Dat was voor het team van Horag racing en zij zijn er mee op de 7e plaats geeindigd. Het model is van Minichamps.

en de echte

Dan een waar ik weer wat meer moeite voor heb moeten doen.
Ik had dit model gekocht op ebay. Maar toen ik het pakketje thuis kreeg zat er een model in die er wel heel erg op leek maar niet het zelfde was. Natuurlijk snel kijken of ik wel de juiste besteld had, en dat bleek het geval te zijn. Dus na wat contakt met de verkoper heen en weer bleek dat hij die van een jaar eerder had opgestuurd. Ik het model dus weer terug gestuurd en gisteren kwam een pakketje met het goede model en een envelop met geld voor de verzendkosten die ik had moeten maken om het model terug te sturen. Kijk zo kan het dus ook! Prima.
Dit is een het model van de Volkswagen Scirocco GT24 waar Calo van Dam de 24 uursrace op de Nurburgring mee gereden heeft in 2009.
Hij is hiermee derde in zijn klasse geworden en 20e overal. Niet slecht, zeker niet als je er voor de eerste keer kwam.

En een mooi sfeer plaatje van de echte

Dan de laatste. Die was al een tijdje klaar maar was hier nog niet te zien geweest (alleen bij Matt wel dan..) maar nu ook bij miji.
Dit is de Ferrari F355 waar Jan vd Flier het European Ferrari Challange mee reed in 1996. Hij deed dat voor team Croymans.

En weer de echte

Nou dat was het dan weer voor nu.
Een plezierige dag verder..
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Re: Gerben's Dutch Drivers (5-5 Lammers, Menten, v Dam,vd Fl
Erg mooie update
Maar die kleur van die Porsche, is die te oranje of ligt dat aan de foto (of aan mij)?

Maar die kleur van die Porsche, is die te oranje of ligt dat aan de foto (of aan mij)?
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Ja dat ligt voor het grootste deel wel aan de foto. De kleur komt in het echt wel meer in de buurt van de echte.michel26 schreef:Erg mooie update![]()
Maar hij staat nu naast zijn broertje (of zusje) van Spark en ik moet wel zeggen dat de kleur van de Spark beter overeen komt met de echte dan die van Minichamps. Het moet wel gezegt worden dat ik Spark ook een kwaliteit beter vind dan Minichamps...
zie maar

-Gerben-
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Voor de VW en de Corvette, mooie dingen en leuke foto's zo in het diorama 

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Die Ferrari, wat hebben ze een lelijke kleur spiegels en velgen genomen, brrrrrrr. Smaken verschillen. Mooie aanwinsten op het DD vlak en nog een Jantje erbij ook!
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Ja Peter, Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook vreselijk leleijk. Maar ja, zo zag hij er uit.Peter Parker schreef:Die Ferrari, wat hebben ze een lelijke kleur spiegels en velgen genomen, brrrrrrr. Smaken verschillen. Mooie aanwinsten op het DD vlak en nog een Jantje erbij ook!
Maar hij komt niet in m'n top 100 van mooiste livery's. Maar het model zelf is wel erg gaaf..
-Gerben-
pracht up-date, Gerben
Leuk dat je uiteindelijk dan toch de juiste Porsche gekregen hebt en erg coulant van de verkoper om je verzendkosten te vergoeden.

lekere update,mooie livery op de c5r :respect:
ik zou die scirocco ook wel eens aan willen schaffen ,omdat het gewoon een top racertje is!
ik zou die scirocco ook wel eens aan willen schaffen ,omdat het gewoon een top racertje is!

- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Weer mooie uiteenlopende aanwinsten
Blijft toch wel vreemd dat grote modelautofabrikanten regelmatig toch behoorlijke fouten in modellen maken.

Blijft toch wel vreemd dat grote modelautofabrikanten regelmatig toch behoorlijke fouten in modellen maken.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
- porsche228
wow wat een mooie update
die vw is gaaf 

heerlijke update en die sirocco is echt gaaf persoonlijk heb ik hem zien rijden op de ring tijdens de 24 uur van de ring en dat was een supoer strak gezicht.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Fraaie aanwinsten
Hoewel ik aan die VW niks vind is dat donkerblauw dan weer erg fraai

Hoewel ik aan die VW niks vind is dat donkerblauw dan weer erg fraai