Ook de Jaguar is een erg mooi model die je schitterend op de plaat heb vast gelegd

Dat vind ik ook en vooral dit soort kleuren combinaties zijn erg mooi op zo'n klassieker, wat hem gelijk net dat beetje meer geeft. De rally versie vind ik trouwens ook wel geslaagd, maar ik denk dat ik die laat gaan, twee MK2's is wel even genoegalain_1978 schreef:Die Jaguar MK2 is prijs/kwaliteit toch een schitterend model vind ik.
Dat is weer leuke info, heb je zelf ook de serie gezien?OTF'er schreef:... en de beroemde MkII. Deze speelt ook een rol in de prequel van "Morse","Endeavour". Daarin staat de de jonge Morse bij een autohandelaar naar deze specifieke Jaguar te lonken. De serie heeft tevens een vervolg na "Morse", "Lewis" genaamd...
Morse heb ik vroeger wel eens gezien, maar ik ben van plan dit nog eens op te frissen.Mr. Dj M. schreef:Dat is weer leuke info, heb je zelf ook de serie gezien?OTF'er schreef:... en de beroemde MkII. Deze speelt ook een rol in de prequel van "Morse","Endeavour". Daarin staat de de jonge Morse bij een autohandelaar naar deze specifieke Jaguar te lonken. De serie heeft tevens een vervolg na "Morse", "Lewis" genaamd...