Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb er een trucje voor, als ik zie dat een pagina niet snel genoeg laadt, kijk ik de volgende dag op mijn werk wel even, maar binnenkort is dat niet meer nodig, ADSL is besteld voor thuis
Maar lief dat jullie met me meeleven Matt en HJ
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Werkelijk schitterende auto's en foto's. petje af. Hoogstwaarschijnlijk zitten wel alleen mensen met een snelle verbinding hier. ( ikzelf gelukkig ook ). Maar voor iemand met een telefoon modempje zal het waarschijnlijk niet zo plezierig zijn.!!! Heb net even gekeken voor iemand met een 56k modem,.....maar liefst 451 seconden om deze éne pagina van jou te laden.
ik kan de fotos niet kleiner maken. Ze zijn al compressed (dwz van 150 kb naar 50) Als ik ze in formaat kleiner maak, dan worden ze wazig en onduidelijk.
Maarten schreef:ik kan de fotos niet kleiner maken. Ze zijn al compressed (dwz van 150 kb naar 50) Als ik ze in formaat kleiner maak, dan worden ze wazig en onduidelijk.
Ik weet er alles van......heb nu ook al een gedeelte van mijn homepage aangepast ( ook foto's met zwarte achtergrond ) en de kb's schieten omhoog.
Lukt het ook niet wanneer je fotoshop gebruikt Hiermee heb ik mijn foto's verkleind voor op mijn website.....Ik kan er natuurlijk altijd eentje proberen voor jullie
kwiebje schreef:Lukt het ook niet wanneer je fotoshop gebruikt Hiermee heb ik mijn foto's verkleind voor op mijn website.....Ik kan er natuurlijk altijd eentje proberen voor jullie
Nee, helaas. Ik gebruik al altijd Photoshop. En ook nog de optie "opslaan voor web". Zo kun je meteen zien wat de bestandsgrootte en laadtijd is van de foto.
Het zit hem gewoon in het feit dat je veel pixels gebruikt door de achtergrond. Meestal maak ik de foto dan wel iets kleiner ( of iets mindere kwaliteit ) zodat de foto zo tussen de 40 en 45 kb zit. Maar wat eigenlijk nog belangrijker is: niet teveel grote foto's op één pagina.!!! En dat is toevallig bij Maarten wel het geval geweest. Waren de foto's over meerdere pagina's verspreid, had het "probleem" zich niet voor gedaan.
Ik spaar ook andere modellen, maar ze zien er mooi uit hoor en veel details te zien. Dashboard en bougiekabels zitten er mooi in. Aanwinst voor je! Waar ligt trouwens Wilp
Ach so.. Ik dacht dat het mischien een slechte vertaling was van right-wheel,(skyline's zijn toch nooit europees gestuurd i.v.m. turbo?) maar heb niet goed gelezen
Peter Parker schreef:Ik spaar ook andere modellen, maar ze zien er mooi uit hoor en veel details te zien. Dashboard en bougiekabels zitten er mooi in. Aanwinst voor je! Waar ligt trouwens Wilp
Wilp ligt tussen Deventer en Apeldoorn. Ik woon zelf iets ten zuiden van Twello. Alhoewel Twello 200 meter weg is en Wilp 8 km, valt het toch onder Wilp.