Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Overigens loopt het Audiforum (http://www.audiforum.nl), waar ik ook dagelijks kom, op hetzelfde php-systeem en hier heb ik geen enkel probleem terwijl het met het modelautoforum vanaf het begin niet lekker liep.
Ik krijg nu elke keer het 'uw wachtwoord is verlopen over XXX dagen'-venster als ik terug ga naar de lijst met ongelezen berichten. Daar blijft-ie telkens even op hangen, soms loopt-ie daarop vast en wel zo erg dat ik de computer moet herstarten omdat Explorer afschieten niet meer helpt.
Muiter
ik kan geen bericht mee suren als ik een blauwe kaart geef, dan hebben alleen gebruikers met speciale rechten de mogenlijkheid om te reageren.
groet Winno
wvniersen schreef:ik kan geen bericht mee suren als ik een blauwe kaart geef, dan hebben alleen gebruikers met speciale rechten de mogenlijkheid om te reageren.
wvniersen schreef:ik kan geen bericht mee suren als ik een blauwe kaart geef, dan hebben alleen gebruikers met speciale rechten de mogenlijkheid om te reageren.
Ik lees niet alle onderwerpen...
dus klik ik wel eens op 'Markeer alles als gelezen...'
Vervolgens ga ik terug naar de hoofdpagina... voor die subtopic staat er dan dat daar nieuwe berichten zijn terwijl die er niet zijn...
Beetje moeilijk uitleggen ik weet het.. ik houd van moeilijk doen
BU schreef:Opnieuw tellen? Wat bedoel je daarmee, verwijder je posts of wat?
Het kan gebeuren dat verwijderde berichten niet worden verrekend met je aantal berichten daarom laat ik af en toe alles berichten per gebruiker natellen.