Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Goede reden om vrolijk te zijn , met z'on update zou ik dat ook zijn.
Prachtige en leuke modelletjes heb je erbij , al zeggen de racewagentjes
mij het minste maar toch geweldig om te zien .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Mr. Dj M. schreef:Gaaf deze oost europa achtige update
De AWZ P70 Kombi doet overigens zelfs een beetje Mini achtig aan
In die tijd kon men in Oost-Duitsland qua styling ook wel mee. Enkel vanaf de jaren '70 hield het plots op. Wartburg kon het nog redden door een andere grille te introduceren. Als je de Trabant P601 vergelijkt met tijdgenoten als de Ford Taunus, Peugeot 404 en onze eigen DAF dan zitten daar inderdaad opvallende overeenkomsten in. En mensen maar zeggen dat moderne auto's zo op elkaar lijken.
De Belgische post heeft een set van 5 auto's uitgebracht die door MiniChamps zijn gemaakt in 1:64 schaal. Helaas hebben deze auto's niet de bekende MiniChamps kwaliteit. De auto's hebben een zogenaamde pullback-motor en de ruitjes zijn zwart. Er zit geen interieur in en het ergste is wel dat de wieltjes alle dezelfde zijn en dus in de meeste gevallen te groot.
Een uniek model in de schaal: Saviem SG-2
MarcoAzzurro schreef:Leuk, vooral die Saviem.
Zo een moet ik ook nog eens hebben gezien dit busje in Italie ook als Alfa Romeo is verkocht (F20) http://mondosoccorso.fotopic.net/p13553583.html
En in Tsjechië als Avia. Sterker nog, volgens mij nog altijd.