JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
-

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De pakketbezorger was voorzichtig bij het aanbieden. Pakje is zo in Nederland aangekomen. Heeft duidelijk waterschade en das niet goed voor kartonThe Red Dream schreef:Mooie aanwinsten, maar dat pakket lijkt inderdaad ontploft te zijn. Wat was de reaktie van de bezorger en had je geen excuus vermelding erbij van de post ?
Hopelijk is de inhoud nog kompleet.

- Jolly Club

Die 037 van Altaya zou ik nooit vervangen hebben als HPI niet had bestaan. Mooie strakke lijnen en goede proporties, iets wat Vitesse in het verleden niet lukte, en ook de Kyosho (die weliswaar open kan) vind ik persoonlijk minder dan deze.
De Audi heb ik in deze verschijning altijd een lelijk hok gevonden, dus die lag al een paar jaar verstopt in de kast...
Veel plezier met je aanwinsten Jonno, en laat ons nou niet te lang wachten op de inhoud van die natte doos !!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Mooi Lancia -aanwinst deze 037 John
en wat die tabaksreclame op die Audi betreft blijf ik dit een spijtige zaak vinden, m'n is nu modelauto's aan't maken naar analogie met het verleden maar qua wetgeving past m'n de huidige toe , wat de originaliteit van de auto afbreekt. Ondanks de zeer gave livery , krijg je van een overdosis Martini ook gaten in je hoofd , en waar steekt hier de wetgeving dan. Nee voor mij mag het terug de ouderwetse tendens zijn , heb nog nooit zin in een sigaret gekregen door naar een Ferrari F1 te kijken
Bondracer

Bondracer

Jolly Club schreef:De Audi heb ik in deze verschijning altijd een lelijk hok gevonden, dus die lag al een paar jaar verstopt in de kast...
Veel plezier met je aanwinsten Jonno, en laat ons nou niet te lang wachten op de inhoud van die natte doos !!
Ik vind juist de Kurtz Quattro het mooist

Audi wist het nog bonter te maken en het spoilerpakket flink uit te breiden. Met als toppunt de Pikes Peak uitvoering. Daarbij moest je tussen de berg spoilers de auto zoeken

Wat betreft de inhoud van de Doos kan ik zeggen dat hoe onwaarschijnlijk het op het eerste gezicht lijkt alle modellen er in perfecte staat zijn uitgekomen

Zal de modellen nader voorstellen in de komende up-dates. Gelijk maar beginnen met een favoriet:
Dit is voor mij de mooiste rallywagen ooit. Technisch superieur in zijn tijd.
Lancia Delta S4 (1/43 model by Altaya)

De Lancia Delta S4 was de meeste ingenieuze rallywagen uit de B-groep klasse. Een absoluut technisch hoogstandje. De Lancia Race afdeling had het voor elkaar gekregen om zowel een mechanische turbocompressor als een uitlaat turbo aan de motor te koppelen en ook nog is in harmonie laten werken.
De uitspraak dat de B-groep "F1 door de bossen was"kreeg een understatement toen in de Rally van Portugal een stage op het circuit van Estoril werd verreden. De tijd die de Lancia Delta S4 op de klokken wist te zetten zou hem een vierde startplek op de F1-grid hebben gegeven. En dan spreken we nog over het F1-turbo tijdperk

Het model op de foto is de wagen waarmee Henri Toivonen de RAC Rally'85 wist te winnen. Dit was de eerste rally waaraan de S4 deelnam.
Toivonen is één van die coureurs die veel te vroeg gestorven is. Deze jonge rijder was een bikkel die met een been in het gips nog een rally wist te winnen op Europees topniveau. Hij zou een hele grote zijn geworden. Zijn rijstijl is misschien het best te vergelijken met die van Colin McGrae
Helaas is hij en zijn navigator op onverklaarbare wijze verongelukt tijdens de rally van Corsica'86.
1986 was een dramatisch jaar voor de Rallysport waarin velen de dood vonden. Dit leidde ertoe dat de B-groep werd afgeschaft om dat het simpelweg te gevaarlijk was. Er werd harder gereden dan dat de navigator de pacenotes kon oplezen
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: