JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Dat pakket lijkt wel ontploft, mooie rally bakken. Stompzinnig van die tabaksreclame ban bij modelauto's. Doorgeschoten muggenzifterij.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Peter Parker schreef:Dat pakket lijkt wel ontploft, mooie rally bakken. Stompzinnig van die tabaksreclame ban bij modelauto's. Doorgeschoten muggenzifterij.
Ik moet oppassen met het fotograferen van bepaalde modelauto's... net zoals jij (bijvoorbeeld de Porsche van SIKU met een bepaald logo)
tom

Bericht door tom »

Erg fraaie modellen, dikke bakken ook in 1:1... dat pakket :shock:
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Mooie rally kanonnen. :)
Echt zonde dat je pakje zo thuis aankomt. :eh:
Afbeelding
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Mooie aanwinsten, maar dat pakket lijkt inderdaad ontploft te zijn. Wat was de reaktie van de bezorger en had je geen excuus vermelding erbij van de post ?

Hopelijk is de inhoud nog kompleet.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooie wagens ,wat hebben ze met je pak gedaan zeg dat is echt :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

The Red Dream schreef:Mooie aanwinsten, maar dat pakket lijkt inderdaad ontploft te zijn. Wat was de reaktie van de bezorger en had je geen excuus vermelding erbij van de post ?

Hopelijk is de inhoud nog kompleet.
De pakketbezorger was voorzichtig bij het aanbieden. Pakje is zo in Nederland aangekomen. Heeft duidelijk waterschade en das niet goed voor karton :cry: :cry:
Kyoshofan
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Zijn erg mooie oude rallybakken :thump_up:
Erg zonde van dat pakketje. Hoop dat is inhoud wel goed is :angel:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
fobie
Schaal: 1:18

Bericht door fobie »

Jammer van het pakket,mooie update :drool:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

:D Hééé twee oude bekenden!! :thump_up:

Die 037 van Altaya zou ik nooit vervangen hebben als HPI niet had bestaan. Mooie strakke lijnen en goede proporties, iets wat Vitesse in het verleden niet lukte, en ook de Kyosho (die weliswaar open kan) vind ik persoonlijk minder dan deze.

De Audi heb ik in deze verschijning altijd een lelijk hok gevonden, dus die lag al een paar jaar verstopt in de kast...

Veel plezier met je aanwinsten Jonno, en laat ons nou niet te lang wachten op de inhoud van die natte doos !! :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Mooi Lancia -aanwinst deze 037 John :thump_up: en wat die tabaksreclame op die Audi betreft blijf ik dit een spijtige zaak vinden, m'n is nu modelauto's aan't maken naar analogie met het verleden maar qua wetgeving past m'n de huidige toe , wat de originaliteit van de auto afbreekt. Ondanks de zeer gave livery , krijg je van een overdosis Martini ook gaten in je hoofd , en waar steekt hier de wetgeving dan. Nee voor mij mag het terug de ouderwetse tendens zijn , heb nog nooit zin in een sigaret gekregen door naar een Ferrari F1 te kijken :shock:
Bondracer :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
jurdup

Bericht door jurdup »

rallyaanwinsten naar mijn hart :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Jolly Club schreef::D De Audi heb ik in deze verschijning altijd een lelijk hok gevonden, dus die lag al een paar jaar verstopt in de kast...

Veel plezier met je aanwinsten Jonno, en laat ons nou niet te lang wachten op de inhoud van die natte doos !! :mrgreen:

Ik vind juist de Kurtz Quattro het mooist :lol:

Audi wist het nog bonter te maken en het spoilerpakket flink uit te breiden. Met als toppunt de Pikes Peak uitvoering. Daarbij moest je tussen de berg spoilers de auto zoeken :mrgreen:

Wat betreft de inhoud van de Doos kan ik zeggen dat hoe onwaarschijnlijk het op het eerste gezicht lijkt alle modellen er in perfecte staat zijn uitgekomen

Afbeelding

Zal de modellen nader voorstellen in de komende up-dates. Gelijk maar beginnen met een favoriet:
Dit is voor mij de mooiste rallywagen ooit. Technisch superieur in zijn tijd.

Lancia Delta S4 (1/43 model by Altaya)

Afbeelding
Afbeelding
De Lancia Delta S4 was de meeste ingenieuze rallywagen uit de B-groep klasse. Een absoluut technisch hoogstandje. De Lancia Race afdeling had het voor elkaar gekregen om zowel een mechanische turbocompressor als een uitlaat turbo aan de motor te koppelen en ook nog is in harmonie laten werken.
De uitspraak dat de B-groep "F1 door de bossen was"kreeg een understatement toen in de Rally van Portugal een stage op het circuit van Estoril werd verreden. De tijd die de Lancia Delta S4 op de klokken wist te zetten zou hem een vierde startplek op de F1-grid hebben gegeven. En dan spreken we nog over het F1-turbo tijdperk :shock:

Het model op de foto is de wagen waarmee Henri Toivonen de RAC Rally'85 wist te winnen. Dit was de eerste rally waaraan de S4 deelnam.
Toivonen is één van die coureurs die veel te vroeg gestorven is. Deze jonge rijder was een bikkel die met een been in het gips nog een rally wist te winnen op Europees topniveau. Hij zou een hele grote zijn geworden. Zijn rijstijl is misschien het best te vergelijken met die van Colin McGrae
Helaas is hij en zijn navigator op onverklaarbare wijze verongelukt tijdens de rally van Corsica'86.
1986 was een dramatisch jaar voor de Rallysport waarin velen de dood vonden. Dit leidde ertoe dat de B-groep werd afgeschaft om dat het simpelweg te gevaarlijk was. Er werd harder gereden dan dat de navigator de pacenotes kon oplezen
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Zeer knappe aanwinst John deze Lancia S4 :worshippy: ,en weer zeer knap van je dat je er toch weer in slaagt van deze wagen een mooie historiek bij te voegen, update met respekt :thump_up:
Bondracer :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Wat ben je toch een bofkont zeg dat niks beschadigt is. Het leek alsof die inhoud door een blender gegaan moest zijn, maar die modellen zijn gaaf. :thump_up:
Plaats reactie