Jerico's collectie-[23-3-2011] Paga....Sorry!
- subarufreak
- Contacteer:
Re: Jerico's collectie-[15-5-08]500 GT....
heel mooi
ben zelf ook nog altijd in blijde verwachting van eentje
ben zelf ook nog altijd in blijde verwachting van eentje

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
prachtig ding, blijft altijd mooi 

- jerico
- Contacteer:
heej allemaal,
bedankt voor de reacties allemaal
..heb hem toendertijd in italie in venetie aangeschaft en hij is van beanstalk...ze hadden daar helaas geen autoart en helaas ook geen rode met witte strepen, anders had ik die idnerdaad genomen.
greetz,
jerico
bedankt voor de reacties allemaal

helaas is de gt niet in het rood wit...Sublieme auto, heb je de Ford GT ook in het rood/wit? Dan zal ik daar graag ook een plaatje met zijn tweetjes naast elkaar van zienIk zit af en toe ook nog te denken om zo'n rood/witte GT aan te schaffen voor naast mijn rood witte Shelby.
Nogmaals een zeer gave aanwinst

greetz,
jerico
- Marc540i
Super mooie muscle car
Ziet er gelikt uit
Grtz Marc

Ziet er gelikt uit

Grtz Marc
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
- Montezemolo
- Contacteer:
Gewoon weer een lekkere dikke bak deze Shelby, en rood is absoluut een goede kleur voor de Bom
Mooie foto's trouwens
Montezemolo

Mooie foto's trouwens

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- 1:18 24/7
500 GT, ik dacht even dat je een Fiat had aangeschaft!
Maar deze zeer dikke GT500 is zeer dik goedgekeurd!
Nu nog een Viper SRT-10 Coupe in dezelfde kleurtjes erbij! (weet iemand trouwens wanneer die komt?)
Maar deze zeer dikke GT500 is zeer dik goedgekeurd!

Nu nog een Viper SRT-10 Coupe in dezelfde kleurtjes erbij! (weet iemand trouwens wanneer die komt?)
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Mooi model, een van de weinige geslaagde retro-auto's!
Knap, met heel indrukwekkende frontpartij 

Knap paard 

Mooie Supersnake!
WOW!!!
WOW!!!
- jerico
- Contacteer:
Re: Jerico's collectie-[08-6-08]4 x update[porsche's, bmw, alfa]
Heej allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik met een update kwam en was minder actief op het forum, omdat ik druk ben met school en nog wat andere dingen...heb zo veel mogelijk proberen te reageren op de updates van de mede forummers...en ze allemaal bekeken
...
Nu dus een update met vier verschillende auto's...
Als eerste, eentje waar ik al een tijdje naar op zoek ben en dankzij montezemolo hem nu eindelijk in mijn bezit heb...het gaat hier om een alfa dtm...
...hier de foto's

En dan een hele mooie bak die ik voor een mooie prijs heb kunnen bemachtigen...ik vind persoonlijk de autoart livery een beetje jammer maar die gaat er in de toekomst misschien af om een mooie plain body te maken...
De 911 TYPE 996 GT3R AUTOART EDITION RALLY CUP:

En dan nu de klapper van deze update...ik vind hem echt om te smullen...Het gaat hier om een echte klassieker met een lekkere dikke reet...
De 911 CARRERA RSR TURBO 2.1 MARTINI NR# 22 G.VAN LENNEP 1 OF 3000 PCS

En dan volgens mij nog een mooie update...Ik weet niet zeker of hij nou uniek is en of hij limited is? Misschien heeft iemand voor mij wat informatie over deze auto...en kan iemand mij ook wat over de waarde vertellen...
het gaat om de minichamps bwm.williamsF1 team fw22, van ralf schumacher met gesigneerde doos...zou dus graag willen weten wat hier de waarde van is...

Ik hoop dat jullie het een mooie update vonden en reacties zijn altijd welkom, en zou dus graag de waarde van het laatste model willen weten...
greetz,
jerico
Het is alweer een tijdje geleden dat ik met een update kwam en was minder actief op het forum, omdat ik druk ben met school en nog wat andere dingen...heb zo veel mogelijk proberen te reageren op de updates van de mede forummers...en ze allemaal bekeken

Nu dus een update met vier verschillende auto's...
Als eerste, eentje waar ik al een tijdje naar op zoek ben en dankzij montezemolo hem nu eindelijk in mijn bezit heb...het gaat hier om een alfa dtm...

En dan een hele mooie bak die ik voor een mooie prijs heb kunnen bemachtigen...ik vind persoonlijk de autoart livery een beetje jammer maar die gaat er in de toekomst misschien af om een mooie plain body te maken...
De 911 TYPE 996 GT3R AUTOART EDITION RALLY CUP:
En dan nu de klapper van deze update...ik vind hem echt om te smullen...Het gaat hier om een echte klassieker met een lekkere dikke reet...
De 911 CARRERA RSR TURBO 2.1 MARTINI NR# 22 G.VAN LENNEP 1 OF 3000 PCS
En dan volgens mij nog een mooie update...Ik weet niet zeker of hij nou uniek is en of hij limited is? Misschien heeft iemand voor mij wat informatie over deze auto...en kan iemand mij ook wat over de waarde vertellen...
het gaat om de minichamps bwm.williamsF1 team fw22, van ralf schumacher met gesigneerde doos...zou dus graag willen weten wat hier de waarde van is...
Ik hoop dat jullie het een mooie update vonden en reacties zijn altijd welkom, en zou dus graag de waarde van het laatste model willen weten...

greetz,
jerico
- Tom_Aston-Martin
prachtige update jerico!!! Stuk voor stuk prachtige modellen!! erg grappig dat je allemaal verschillende modellen koopt, dat maakt je collectie toch wel erg uniek! Ook deze update waren weer vier compleet verschillende auto's! Maar één ding hebben ze gemeen, dat ze stuk voor stuk prachtig zijn

die martini livery 

Hele mooie aanwinsten! 

Mooie wagen die Martini porsche, en die Alfa mag er ook wezen, een DTM kanon uit z'n tijd
Ik zou de warde niet weten van die minichamps bmw williams. Ik geef je er 25 euro voor
Ik zou de warde niet weten van die minichamps bmw williams. Ik geef je er 25 euro voor

Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)