K ben benieuwd naar je 5008

Heb deze namiddag de peugeot 308 rcz op 1/18 besteld bij Toms in pre-order.Scenic schreef:Mooi plekje midden in de showroom zie ik, mooi model hoor. Deze zou ik weleens in 1:18 willen zien. Dan ga ik die kopen. Nja hopen dan maar he
Is dat dezepeugeot-gek schreef:Heb deze namiddag de peugeot 308 rcz op 1/18 besteld bij Toms in pre-order.Scenic schreef:Mooi plekje midden in de showroom zie ik, mooi model hoor. Deze zou ik weleens in 1:18 willen zien. Dan ga ik die kopen. Nja hopen dan maar he
Nu nog wat geduld hebben.
jawel reeds helemaal bekijken,er zitten mooie modellen tussen waaronder jagScenic schreef:Oke die ga ik als die leverbaar is ook bestellen. Staat denk ik heel mooi naast mijn 407 Coupe, heb je trouwens al in mijn privetopic gekeken. linkjee http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=17498
over de voorbumper ben ik met je eens,vind ook de neus van de fase 1 mooier dan de fase 2,die is sportiever dan fase 2Mr. Dj M. schreef:Die RZC en zeker in deze uitvoering is goed nieuws![]()
Mooie 5008 in ieder geval, leuk gedaan met de foto's zo.
De 207's phase twee zijn ook mooi in deze kleuren, maar ik snap echt niet waarom de enige bumper waarbij de bek mooi uitkwam, het veld moest ruimen voor een veel minder stoer front![]()
Vind je groene phase 1 dan ook wel erg mooi, maar heb zelf de rode dealer uitvoering![]()
En je getunde 206jes, vooral die CC's zijn gaaf en met name de gele![]()
De getunde Rc's vind ik niet zo, zeker de rode niet, die blauwe is nog best dik.
dank u voor de leuke reactieAutoWolf schreef:Mooi dat je 5008 afgeleverd is bij de showroomDe Tuners zijn wel cool. Vooral de gele. Mooie roestende 504 op trailer en schitterende 504 Coupe. Heb ik ook
Geld ook voor mij, hoord een beetje bij deze hobby en is echt een verlengstuk!peugeot-gek schreef:Over de foto's probeer ik mijn best te doen om mooie pics te maken.